- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
Też myślałem, że to wina jakiś ustawień ale kombinowałem na wszelkie sposoby i nadal nic z tego. Kroki jakie wykonałem to:
- Wymiana esim na nowy,
- Wymiana esim -> fizyczny SIM -> esim (na każdej karcie nic),
- Zmiana ustawień sieci zgodnie z poradnikami na stronie Orange,
- Reset ustawień sieci (całościowo) do domyślnych,
- Reset telefonu do ustawień fabrycznych,
- Wyłączenie wszystkich opcji oszczędzania danych i baterii,
- Zdjęcie etui (tzw. "plecków") z telefonu z MagSafe,
- Kilkukrotny kontakt z pomocą Flex przez czat w celu sprawdzenia numeru i konta (za każdym razem otrzymywałem informację, że mój model telefonu nie jest wspierany bo np. nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji Orange lub po prostu nie jest wspierany bo tak) albo nie znajduje się w zasięgu sieci 5G (Warszawa).
Najdziwniejsze dla mnie jest to, że wcześniej posiadałem telefon iPhone 12 mini (dystrybucja też spoza Orange) i to "5G ready" rzeczywiście działało i transfer był inny (szybszy) pomimo, że to były początki tej generacji sieci w Polsce. U innej osoby na iPhone 13 Pro Max w Flex działa 5G obecnie bez problemu.
Mam kilka podjerzeń co do obecnego stanu rzeczy:
- Coś poszło nie tak przy przenoszeniu numeru do Flex od starego operatora (pierwotnie numer miałem w Flex),
- Jesteś jakiś bug po aktualizacji iOS do wersji 17.0.3, który dotyka małą liczbę osób,
- Telefon ciągle łączy się z LTE bo zapewnia lepszy sygnał i transfer,
- Jest jakaś awaria na stacjach bazowych.
Na dniach okaże się, czy miałem rację co do swoich podejrzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
Nie słuchaj ludzi z Orange którzy twierdzą, że telefon nie będzie wspierany bo nie jest z dystrybucji Orange, nie wiedzą co piszą.
Jeżeli w ustawieniach masz wybrany tryb sieci 5G Auto lub 5G On (bo o tym nie wspomniałeś) to złóż reklamację w Orange, że 5G nie działa na Twoim numerze. W Warszawie na dworze 5G jest dostępne wszędzie i powinieneś mieć 5G na wyświetlaczu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
Uruchomienie opcji 5G Auto / 5G On to pierwsze co zrobiłem po przeniesieniu numeru. Tę opcję mam włączoną cały czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To składaj reklamację, wina po stronie Orange. Takie problemy niestety były już opisywane w przeszłości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
Reklamację zgłosiłem (chociaż mi to bardziej wygląda na zgłoszenie do pomocy technicznej) i mają się w ciągu 48 godzin odezwać najwcześniej. Czy istnieje jakiś inny kanał komunikacji odnośnie Flex oprócz czatu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
Niestety nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex
@f00ku55 @IreneuszCD @ketrasaArtur
Po złożeniu reklamacji (zgłoszenia do pomocy technicznej) na czacie w aplikacji Flex został mi odblokowany dostęp do sieci 5G - telefon pokazuje już odpowiedni rodzaj sieci. Najprawdopodobniej coś poszło nie tak przy migracji numeru do Orange Flex.
Jeśli ktoś będzie borykał się z podobnym problemem do mojego, to należy podjąć następujące kroki:
- Zweryfikować, czy jesteśmy w zasięgu sieci 5G na mapie zasięgu Orange: https://www.orange.pl/view/mapazasiegu?mapId=5g
- Zweryfikować, czy nasz telefon jest wspierany: https://flex.orange.pl/pomoc
- Sprawdzić poprawność ustawień APN: https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie oraz, czy w ustawieniach sieci komórkowej na swoim telefonie mamy włączoną możliwość łączenia się z siecią 5G
- Jeśli sieć nadal nie będzie dostępna to w aplikacji Flex kontaktujemy się z pomocą na czacie i zgłaszamy reklamacje ze względu na brak dostępu do sieci 5G
- Czekamy na rozwiązanie naszego zgłoszenia
Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »