- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)
Przeniosłem numer do Rodziny z T-mobile. Potrzebny był internet dla osoby która mieszka na wsi i szuka najlepszego rozwiązania. Wybór padł na Flex. Przeniesienie poszło gładko. Niestety internet od Orange na wsi nie wypalił. Po kilku dniach testów karta trafiła do kosza a plan został zakończony. Tzn. próbowałem zakończyć bo komunikat w aplikacji oznajmił, że usługa trwa dalej w najlepsze do końca miesięcznego okresu planu. Na moje pytanie do Flex: dlaczego nie mogę zrezygnować po kilku dniach, skoro mam 14 dni na odstąpienie od umowy - dostałem info, że okres planu liczy się nie od dnia uruchomienia a od dnia, kiedy T-mobile zgodził się na przeniesienie numeru.😂 Ale to było miesiąc temu!!! Czy ktoś miał taki przypadek? Dla mnie to jakieś oszustwo. Tym bardziej, że dzielna załoga Flexa nie potrafi wskazać regulaminu, gdzie ma to być opisane.
_________________
*Zmieniona nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)
@Stanek1 to z Twojego opisu wnioskuję, że numer został przeniesiony do T-Mobile przed upływem 14 dni od uruchomienia usługi. Sprawdzałeś w apce, czy zwrot nie przyszedł przypadkiem na konto skarbonki? Może zwrot zostanie wykonany po miesiącu na Twoje konto przez firmę BlueMedia, bo to właśnie ta firma pośredniczy w płatnościach FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)
Proponuję złożyć reklamację na czacie, plan aktywuje się dopiero po przeniesieniu numeru wtedy gdy numer jest w orange flex. Od tego momentu liczy się ''umowa'. Myślę ze reklamacja powinna sprawę rozwiązać na twoją korzyść
@ketrasaArtur on twierdzi ze karta poszła do kosza i plan został zakończony przed upływem 14 dni od aktywacji , rozumiem ze numer nie został nigdzie przeniesiony tylko został wyłączony, bo tylko w takim przypadku można się domagać zwrotu opłaty za plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)
Złożyłem reklamację i dostałem odp. że plan zaczyna się od momentu wyrażenia zgody na przeniesienie od starego operatora. Trochę to dziwne, więc poprosiłem o konkretny zapis regulaminu. Do dziś nie dostałem. Poczekam jeszcze a potem piszę do UKE. Flex uważam za dobry pomysł ale nie lubię być oszukiwany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)
trochę to dziwne bo zgodę możesz dostać w przypadku abonamentu nawet powyżej 30 dni przed przeniesieniem, więc jak to się ma do 14 dni. Poza tym plan rozpoczynasz po przeniesieniu i wtedy rozpoczynasz umowę. Poczekaj na rozwiązanie reklamacji.