- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Klient, sprzęt i operator – gdzie tu ekologia? [podcast 🎧]
@Anonim ja też bym tego nie robił samodzielnie. Jednak naprawa pogwarancyjna jest na tyle nieopłacalna, że taniej wyjdzie zakupić sobie nowy telefon niż naprawiać stary, do którego po 2-3 latach może być utrudniony dostęp do części.
Nie wszyscy tak dbają o baterię w telefonie jak Ty, gdzie po 3 latach jeszcze znośnie bateria trzyma. Mój obecny telefon ma już pewnie ze 4 lata i nadal go jeszcze używam, ale android już jest na tyle stary, że już niektóre apki nie chcą się aktualizować. Wiec nie tylko producenci sprzętu negatywnie wpływają na długość użytkowania smartfona. Również oprogramowanie ma wielki wpływ na długość użytkowania smartfona. Wystarczy spojrzeć na młodzież, w tym na moją córkę, która już po dwóch latach domaga się wymiany smartfona, bo już za stary, apki nie działają, inni mają już nowszy itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Klient, sprzęt i operator – gdzie tu ekologia? [podcast 🎧]
@ketrasaArtur do Xiaomi jest problem dostać oryginalny akumulator, mam dostęp do serwisanta telefonów, dobry jest i niedrogi 😄
Córce iPhone'a spraw, będzie na kilka lat 🤣
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »