- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
Miałem cykliczną usługę Rozmowy bez limitu + Internet, a ostatnio pod koniec okresu usługi zabrakło mi GB i włączyłem tą promkę, która się pojawiła w apce i teoretycznie jutro powinna mi się odnowić ta stara opcja cykliczna, ale w apce jest jako wyłączona ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Czy to oznacza, że już się nie włączy automatycznie (co skutkowałoby stratą bonusowych GB - co miesiąc dostawałem +1, więc uzbierałem do tej pory 50 co miesiąc) i muszę ją ponownie uruchomić??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
@Zbyszard87 punkt 15 regulaminu wyjaśnia sprawę:
W sytuacji, gdy Abonent ma włączoną usługę „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” w dowolnej wersji i zleci włączenie Promocji, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną przeniesione na nową usługę a obecna zostanie wyłączona.
Czyli poprzedni pakiet został wyłączony z powodu skorzystania z promocji. Jutro się nie odnowi. Trzeba będzie ponownie go włączyć, natomiast zebrane 50 cykli jest już nieaktualne i po włączeniu pakietu będzie liczone od początku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
Ech, właśnie tego się obawiałem. Ewentualny kontakt z obsługą klienta i manualne przywrócenie stanu rzeczy jest już niemożliwe jak się domyślam...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
@Zbyszard87 najlepiej trzeba było zadziałać jak najszybciej po aktywacji promocji. Obecnie może być trudne do przywrócenia, chyba, że trafisz kumatego konsultanta. Zawsze warto spróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
Ok, spróbuję 😉 dzięki za pomoc!
Jeśli jednak nie uda mi się przywrócić starej opcji, to możesz polecić jakąś nielimitowaną ofertę na kartę ze sporą ilością GB?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
@Zbyszard87 starą wersję będzie się dało przywrócić, tylko licznik GB będzie leciał od początku, a nie od 50 jak miałeś przed aktywacja pakietu promocyjnego. Warto na infolinii z konsultantem o tym porozmawiać, czy uda się przywrócić licznik ze starym pakietem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
Czy wiesz pod jaki numer najlepiej dzwonić, jeśli chcę połączyć się z BOKiem omijając jednocześnie boty, itd.?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
@Zbyszard87 obecnie infolinia ma numer 510 100 100, i niestety na dzień dobry zgłasza się MAX. Aby go ominąć trzeba kilkakrotnie poprosić o połączenie z konsultantem lub jak zapyta się w jakiej sprawie dzwonisz, odpowiedzieć, że w sprawie reklamacji. Najczęściej w miarę szybko przełącza do konsultanta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[1-4.09.2022] Powrót do szkoły
Dziękuję uprzejmie! 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[4-8.09.2023] Powrót do szkoły - Bez limitu na 5 dni za darmo
W tym roku powrót do szkoły 4-8.09.2023