Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Stary No-limit bez MMSów - problem

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Stary No-limit bez MMSów - problem

Cześć,

mam pewien niefajny kłopot.

Posiadam aktywną usługę "Rozmowy i SMSy do wszystkich bez limitu + GB" w wersji cyklicznej za 7 zł co 7 dni z opcją kumulacji i dodatkowego +1GB za każde odnowienie. I tutaj jest kłopot, gdyż podejrzewam, że usługa zaczęła od nowa doliczać mi  +1GB ekstra za każde odnowienie, gdyż z ciekawości chciałem do aktywnej usługi dorzucić sobie +7 dni ważności do niej. 

Z tego co pisała mi konsultantka na czacie nie utraciłem skumulowanych GB które są mi przyznawane co tydzień. Zgodzę się tylko z łączną pulą neta, którą mam teraz czyli 4,01 TB. Aktualnie powinienem mieć już chyba 91 numer odnowienia i otrzymać 94 GB, a otrzymałem ich 4, jakby doszło tylko do drugiego odnowienia usługi, a mam ją aktywną nieprzerwanie od grudnia 2020 (numer w OFNK jest aktywny przed 19.09.2019 więc załapał się na usługę).

Co zrobić, oprócz czekania na doradcę na czacie na kolejny dzień roboczy? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1579
  • 5385
  • 57

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990Tak luty/marzec tego roku jak wprowadzali zmiany w cyklicznych nolimitach zrobiłem identycznie dla testów. Licznik odnowień zawsze początkowo zeruje. Trafiłem na faceta na czacie. Mówił, ze mogę poczekać na automatyczne odnowienie i licznik powróci albo doładować konto, było mało złotówek na koncie, i sam od razu odnowi ustawiając stary licznik odnowień. Doładowałem, nie chciałem ryzykować.

Jak u Ciebie będzie to poinformuj.

opcja możesz przedłużyć o 7 dni +3GB nie dawała podwojonych 3GB.

Reklamację muszą uznać - licznik odnowień - bo nie zmieniałeś w żaden sposób no limitu 7-dniowego.

Z kumulacją GB to nie miałem nigdy kłopotów.

Inna sprawa, to powinno zadziałać analogicznie jak promocja za doładowanie 30 zł.(+10 dni+5GB dla każdego nowego czy starego cyklicznego nolimitu) - ale datę aktywacji promocja zmieniła.

https://nasz.orange.pl/t5/Oferty-polecane-przez/do-3-06-2022r-Bez-limitu-5-GB-w-ofercie-na-kart%C4%9...

PS. Teraz nawet jakby zachował się licznik odnowień przy opcji przedłużenia. na 31 dni +15Gb to jest nieopłacalne jak można mieć 29 dni pasywnych w cyklu i nic się nie straci.

W tym roku nie będę tego testował bo za dużo jest złotówek.

__cykl7.png

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990 porównaj GB przed odnowieniem pakietu i po. Jak będzie niepokojąca w kość przyznanych GB zgłoś konsultantowi infolinia, czat.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Stary No-limit bez MMSów - problem

Jest coś nie tak, bo mam obecnie o 4 GB więcej niż jeszcze przed odnowieniem. A powinno być znacznie więcej neta za odnowienie usługi, tym bardziej, że nawet jednorazowe przedłużenie środków nie powinno mieć wpływu na usługę odnawialną.

Co mnie podkusiło, żeby wydać te 7 zł, aby opóźnić odnowienie pakietu o tydzień?

Chyba muszę do poniedziałku poczekać na to, bo Max mi tutaj w niczym nie pomoże.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1579
  • 5385
  • 57

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990Tak luty/marzec tego roku jak wprowadzali zmiany w cyklicznych nolimitach zrobiłem identycznie dla testów. Licznik odnowień zawsze początkowo zeruje. Trafiłem na faceta na czacie. Mówił, ze mogę poczekać na automatyczne odnowienie i licznik powróci albo doładować konto, było mało złotówek na koncie, i sam od razu odnowi ustawiając stary licznik odnowień. Doładowałem, nie chciałem ryzykować.

Jak u Ciebie będzie to poinformuj.

opcja możesz przedłużyć o 7 dni +3GB nie dawała podwojonych 3GB.

Reklamację muszą uznać - licznik odnowień - bo nie zmieniałeś w żaden sposób no limitu 7-dniowego.

Z kumulacją GB to nie miałem nigdy kłopotów.

Inna sprawa, to powinno zadziałać analogicznie jak promocja za doładowanie 30 zł.(+10 dni+5GB dla każdego nowego czy starego cyklicznego nolimitu) - ale datę aktywacji promocja zmieniła.

https://nasz.orange.pl/t5/Oferty-polecane-przez/do-3-06-2022r-Bez-limitu-5-GB-w-ofercie-na-kart%C4%9...

PS. Teraz nawet jakby zachował się licznik odnowień przy opcji przedłużenia. na 31 dni +15Gb to jest nieopłacalne jak można mieć 29 dni pasywnych w cyklu i nic się nie straci.

W tym roku nie będę tego testował bo za dużo jest złotówek.

__cykl7.png


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1579
  • 5385
  • 57

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990Na stronie MO w zakładce [Pakiety i usługi] :

Moje aktywne pakiety i usługi rozwiń:

Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB (wersje cykliczne) - PROMOCJA

będziesz wiedział czy jest niezbędna reklamacja.

Przykładowo jak to powinno wyglądać masz screen w poprzednim poście a także w linku umieszczonym w tym poście.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Stary No-limit bez MMSów - problem

@andrzej1441 

Zadzwoniłem na 510 100 100 i wszystko zostało pozytywnie załatwione. Pobrano mi kolejne 7 zł, usługa się wydłużyła o 7 dni, ale z przywróconą ilością skumulowanych GB (teraz otrzymałem 91 GB - usługa ważna do 04.09.2022). Przyszedł też SMS o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Dzięki!

Karlos1990_0-1661155497845.png

 

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1579
  • 5385
  • 57

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990Dobrze, że od ręki pozytywnie załatwiono sprawę. Na screenie widać , dokładny czas przedłużenia o 7 dni. Opis jest mylący, bo nie podaje daty aktywacji usługi a datę ostatniej ingerencji w usługę nawet jak usługa pozostaje bez zmian.

 

PS. Tak się zastanawiam, czy w promocji na Dzień Dziecka +10dni + 5GB za doładowanie 30 zł, dłuży czas aktywacji usługi-promocji  nie był spowodowany kontrolą,  weryfikacją i poprawianiem przez człowieka błędów - a może zupełnie ręcznie aktywowali tą promocję na starych nolimitach cyklicznych?😀

Screen po aktywacji promocji Na dzień Dziecka był prawidłowy - analogiczny powinien być od razu przy przedłużeniu starego nolimitu.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Stary No-limit bez MMSów - problem

@andrzej1441  Ja na innym forum (Telepolis) ostrzegałem przed aktywacją promocji i zalecałem, aby jej nie uruchamiać, żeby nie utracić korzyści nabytych ze starym no-limitem. 

Patrząc na mój problem, który na szczęście został rozwiązany, jest na to jeden skuteczny sposób: nic nie ruszać, nic nie zmieniać. Usługa się ładnie kumuluje, usługa ładnie się odnawia, GB się mnożą 🙂


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1579
  • 5385
  • 57

Stary No-limit bez MMSów - problem

@Karlos1990nie był bym sobą jakbym kompleksowo nie uzupełnił tematu.

Stary cykliczny Nolimit po wprowadzeniu usługi dział tak jak pokazują to m.in. screeny w temacie
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Free-zmiana-pakietu/m-p/204167#M16899
i nie potrzebny był kontakt z konsultantem.

w 2020 roku nastąpiła zmiana działania - zbiegło się to z wprowadzeniem pakietu 5GB do cyklicznych.
Dyskusja o tym w temacie:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Zmiana-w-taryfie-Orange-Free-na-Kart%C4%99/m-p/210089#U29545...

Moje prywatne zdanie jest takie, ze regulaminy nolimitów w 2022 tak się rozrosły, że praktycznie można wszystko reklamować.
W jakim zakresie przy obecnych regulaminach nolimitów aktualne jest:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Zmiana-w-taryfie-Orange-Free-na-Kart%C4%99/m-p/210089#U20919...
???

IMHO i tak to było odgórne stanowisko nie poparte zapisami regulaminowymi i przez pewien czas postępowanie reklamacyjne było z góry narzucone bez dokładnej analizy poszczególnych przypadków zgodnie z regulaminem. Nie będę się powtarzał dlaczego tak uważam - w podanym temacie to wyjaśniłem

 

PS. Chcąc zerować jawnie licznik odnowień powinien np. zostać uzupełniony pkt. 7 (uzupełnienie na czerwono)

7. Abonent może włączać kolejne warianty Usługi cyklicznej w dowolnym momencie. Okresy ważności i pakiety danych będą się sumować. Dla odnowień Usługi obowiązuje cykl i licznik odnowień przypisany do ostatniej wersji aktywowanej Usługi.