Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój profil- ustawienia

Anonim

Nie dotyczy

Mój profil- ustawienia

W profilu-Osobiste
https://nasz.orange.pl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Apersonal-info
dla celów testowych każdorazowo usuwam IP z taką myślą, że skoro to jest, czemu by nie? I co? Usunięcie powiodło się. Bujda na resorach. Może Zespół NO sprawdzi dlaczego tak się dzieje?

Twoje urządzenia.PNG

 

3 ODPOW. 3

Zespół Nasz Orange
  • 984
  • 5384
  • 69

Mój profil- ustawienia

Z naszych testów wynika, że funkcjonalność działa 😉 Upewnij się, że przed usunięciem wylogowałeś się, ze wszystkich sesji na urządzeniach. Spróbuj usunąć jeszcze raz, a w razie dalszych problemów, zapraszam na pw.


Poziom 26, Specjalista
  • 721
  • 1680
  • 34

Mój profil- ustawienia

@Anonim Trochę minęło od chwili, kiedy wyjaśnialiśmy tą kwestie, więc pewnie na spokojnie to przetestowałeś, czy usuwanie działa i możemy oznaczyć temat jako rozwiązany?

Anonim

Nie dotyczy

Mój profil- ustawienia

@Mikołaj, wstrzymaj się. Raz mi nie usunęło ostatnio dwóch, ale czy był to wynik mojego zaniechania, głowy nie dałbym sobie uciąć.