- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój profil- ustawienia
W profilu-Osobiste
https://nasz.orange.pl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Apersonal-info
dla celów testowych każdorazowo usuwam IP z taką myślą, że skoro to jest, czemu by nie? I co? Usunięcie powiodło się. Bujda na resorach. Może Zespół NO sprawdzi dlaczego tak się dzieje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój profil- ustawienia
Z naszych testów wynika, że funkcjonalność działa 😉 Upewnij się, że przed usunięciem wylogowałeś się, ze wszystkich sesji na urządzeniach. Spróbuj usunąć jeszcze raz, a w razie dalszych problemów, zapraszam na pw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój profil- ustawienia
@Anonim Trochę minęło od chwili, kiedy wyjaśnialiśmy tą kwestie, więc pewnie na spokojnie to przetestowałeś, czy usuwanie działa i możemy oznaczyć temat jako rozwiązany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój profil- ustawienia
@Mikołaj, wstrzymaj się. Raz mi nie usunęło ostatnio dwóch, ale czy był to wynik mojego zaniechania, głowy nie dałbym sobie uciąć.