Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

znikające pakiety

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

znikające pakiety

witam serdecznie wszystkich ,

mam pytanie czy ktoś się spotkał z taką sytuacją : był włączony pakiet za 25zł rozmowy i sms internet do wszystkich samoodnawialny co 31dni ... po doładowaniu zaczęło pobierać kasę z konta za wszystko , czy to jakiś trik operatora czy nie wiem co ? dodam że nawet obecnie nie mam możliwości tego samego pakietu włączyć , oczywiście po doładowaniu nie dostałem żadnego info że pakiet został dezaktywowany !!! . 

jeśli ktoś już miał taką niespodziankę proszę o radę : "do sądu , negocjacje ,  obciążyć kosztami ". co radzicie ??? .

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

znikające pakiety

@wściekłaMery złością nie załatwisz sprawy. Prędzej konsultant przerwie połączenie, jak nie będziesz miło starał się wyjaśnić całego zajścia.

Proponuję jak najszybciej zadzwonić. Im dłużej czekasz, mogą być większe problemy. Ja na Twoim miejscu dziś już bym dzwonił.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

znikające pakiety

@wściekłaMery Czy miałeś środki na koncie, aby pakiet mógł być automatycznie odnowiony?

Podejrzewam, że uruchomiłeś jakiś usługi o podwyższonej opłacie, który wyczyścił Ci konto. Mogłeś nawet uruchomić nie świadomie.

 

Najlepsze rozwiązanie, tylko trzeba działać jak najszybciej: Dzwoń do BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt o sprawdzenie, gdzie się podziały środki z konta. Następnie poproś o blokadę wszystkich usług o podwyższonej opłacie. Doładuj konto i ponownie zadzwoń lub napisz o możliwość przywrócenia pakietu. Może jeszcze się udać.

 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

znikające pakiety

@wściekłaMery  witam

Sprawę najlepiej wyjaśnić z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli to pilne, zadzwoń na 510100100. Jeśli możesz poczekać, spróbuj w poniedziałek na czacie https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml Najprawdopodobniej po doładowaniu środki zeszły na coś innego np. internet, usługi elektroniczne itp.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

znikające pakiety

gdybym miał to bym nie doładowywał ;).....zazwyczaj nie było problemu , bywało że doładowywałem po miesiącu i ustawienia były zawsze takie same ....a tu Zooooonk  bez uprzedzenia! i to mnie wkurza !!!  


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

znikające pakiety

@wściekłaMery próbuj wyjaśnić sprawę z Orange, jak napisałem w pierwszym poście. Grzecznie uda się osiągnąć porozumienie lub nawet przywrócić usługi. Zgłoś, że pierwszy raz nastąpiła taka sytuacja i nie wiesz, czemu to się stało. Może wszystko uda się wyjaśnić i dalej będziesz się cieszył pakietem za 25 PLN Emotikon: Mrugający


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

znikające pakiety

raczej poczekam do poniedziałku ... (.zbiorę więcej złości w sobie Emotikon: LOL ) ...a środki się rozeszły a i owszem , będąc nieświadomy zniknięcia pakietu używałem tak jak by on był po doładowaniu 😕 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

znikające pakiety

@wściekłaMery złością nie załatwisz sprawy. Prędzej konsultant przerwie połączenie, jak nie będziesz miło starał się wyjaśnić całego zajścia.

Proponuję jak najszybciej zadzwonić. Im dłużej czekasz, mogą być większe problemy. Ja na Twoim miejscu dziś już bym dzwonił.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

znikające pakiety

dzięki 😉 ...wesołego  sylwka życzę 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

znikające pakiety

@wściekłaMery wzajemnie, spokojnego sylwestra i udanej zabawy Emotikon: Mrugający


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 3
  • 0

znikające pakiety

Z tego co się orientuję usługa jest już niedostępna , czy Orange bez mojej zgody może ją wyłączyć?