- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty
Wyslalem numer PUK pod 80511 - zero odpowiedzi.
No to stwierdzilem ze zrobie to poprzez Moj Orange na https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie a tu niespodzianka bo nie moge sie zalogowac uzywajac mojego maila i hasla (mimo tego ze jestem juz zalogowany bo jakbym teraz to pisal), nie moge przypomniec hasla bo nie dostaje zadnego potwierdzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty
U mnie to samo. Wysyłałem od wczoraj 3 razy. Awaria systemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty
@Leszek58, @pkacperski, jeżeli macie problemy z samodzielną wymianą, zgłoście to do Doradcy, np. na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty
1. Logowanie za pomocą adresu e-mail dotyczy tylko klientów, którzy dokonali już migracji do Nowego Mój Orange. Po zalogowaniu się do dotychczasowego serwisu, wyświetla się stosowne zaproszenie do migracji, jeśli dany klient może dokonać takiej migracji.
Na podstawie tego co piszesz, prawdopodobnie nie posiadasz jeszcze konta w Nowym serwisie. Możesz to sprawdzić logując się na http://orange.pl/zaloguj.phtml - wpisując jako login swój numer telefonu. Jeśli uda się zalogować, i nie będziesz mieć informacji, że masz konto w nowym serwisie, to znaczy, że jeszcze nie masz konta w nowym serwisie.
@Leszek58, @pkacperski, jeśli nadal macie problem z samodzielną wymianą karty SIM, wejdźcie na czata na http://orange.pl/view/kontakt - konsultant postara się pomóc, a jeśli nie będzie mógł, skieruje sprawę do działu technicznego.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.