Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Starter


Poziom 14, Recenzent
  • 13
  • 35
  • 0

Starter

Witam wszystkich, zakupiłam dzis starter w salonie (zarejestrowali) i nie mogę wykonywać połączeń wychodzących. Mogę pisać smsy, korzystać z internetu, można też zadzwonic do mnie. Proszę o pomoc

29 ODPOW. 29

Poziom 36, Guru *
  • 2420
  • 5818
  • 176

Starter

@Kinjqmax98 doladowywalas konto? masz wystarczajaco srodkow na koncie? Co sie dzieje jak probujesz dzwonic? 


Poziom 14, Recenzent
  • 13
  • 35
  • 0

Starter

Pokaż szczegóły
Tak, mam środki na koncie, jak próbuję dzwonić, to od razu odrzuca z automatu bez jakiegokolwiek sygnału. Niezależnie od tego, na jaki numer dzwonię

Poziom 36, Guru *
  • 2420
  • 5818
  • 176

Starter

@Kinjqmax98moze jest to zwiazane z tym ze aktywowalas starter dzisiaj. Jezeli do jutra nie zacznie dzialac poprawnie to skontaktuj sie na czacie z BOK i tam wyjasnij sprawe

https://www.orange.pl/view/kontakt?_ga=2.133854222.161561459.1607171195-1226107011.1607171195

Probowalas wlazyc karte do innego telefonu? 


Poziom 14, Recenzent
  • 13
  • 35
  • 0

Starter

@byczyn_86 Nie mam teraz dostępu do innego telefonu. Dzięki za pomoc, udam się jutro do tego salonu, gdzie kupowałam starter. Może zmieni mi taryfę czy coś, boję się, że pracownik dał mi starter na internet😂. Mam nadzieję, że ogarną to, a jak nie to dadzą nowy


Poziom 36, Guru *
  • 2420
  • 5818
  • 176

Starter

Aby przejsc na taryfe orange free wybierz na klawiaturze *101*40# i nacisnij zielona sluchawke


Poziom 14, Recenzent
  • 13
  • 35
  • 0

Starter

Właśnie moja docelowa taryfa to Orange Fre, probowalam zmienić na Orange Yes, ale nie udało się 😂


Poziom 37, Guru **
  • 11017
  • 19626
  • 398

Starter

@Kinjqmax98 niezależnie jaki to starter, to połączenia odrazy po aktywacji powinno dać się wykonywać. Proponuję ponownie uruchomić telefon i sprawdzić możliwość wykonywania połączeń. Jeśli nadal nie będzie można wykonywać, to albo uszkodzona karta SIM, albo uszkodzony telefon. Dobrze by było kartę SIM sprawdzić w innym telefonie jak radzi @byczyn_86 i/lub do obecnego telefonu włożyć inną kartę SIM i wykonać połączenie, aby wyeliminować jedną z usterek.


Poziom 37, Guru **
  • 11017
  • 19626
  • 398

Starter

@Kinjqmax98 obecnie dostępna taryfa, to FREE. Jeszcze jest bez limitu. Inne taryfy dla nowych użytkowników nie są już dostępne.


Poziom 14, Recenzent
  • 13
  • 35
  • 0

Starter

@ketrasaArtur mam dual sim, i włożone 2 karty, stara działa bez zarzutów, więc problem raczej nie tkwi w urządzeniu.