25-03-2017
03:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-03-2017
03:46
Spotify bez uzycia danych
Aktywowalem wczoraj usługę która miała spowodować, że korzystanie ze spotify nie będzie uzywalo danych z pakietu, lecz usługa od dłuższego czasu oznaczona jest jako 'w trakcie aktywacji' i moje pytanie to czy są przy tej usłudze jakieś kruczki których nie doczytalem, czy po prostu powinienem jeszcze poczekać?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
25-03-2017
06:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-03-2017
06:38
Spotify bez uzycia danych
Taką informację masz na Mój Orange?? Zainstaluj sobie aplikację Mój Orange, zaloguj się pełnymi danymi i zadzwoń do BOK. Tam Ci sprawdzą czy usługa się poprawnie aktywowała.