- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja miałem taki przypadek że 31 maja rano dostałem SMS o zleceniu zmiany taryfy/numeru a nic nie zlecałem i nagle z taryfy Pop zmieniło mi na Free, konsultantka na czacie coś pisała o wycofaniu taryf pop i jakiejś drugiej. Zastanawiam się tylko dlaczego ktoś bez powiadomienia mnie samoczynnie zmienił taryfę. Przy okazji tej oferty nielimitowanych rozmów SMS i smsów oraz 7 GB Internetu ktoś na fejsbukowym profilu spytał czy działa ona w taryfie pop i otrzymał odpowiedź twierdzacą. Dlaczego więc ktoś z Orange (?) zmienił mi taryfę? Może mi to ktoś wyjaśnić ?
________________
* Wydzieliłem z tematu Anulowanie zlecenia zmiany taryfy – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @marcin78
Orange informował o wycofaniu starych taryf i sukcesywnie przenosi klientów do taryfy FREE.
Tutaj masz linka z Biura Prasowego Orange do tej informacji Wygaszamy oferty Orange YES i Orange POP
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wygaszamy-oferty-orange-yes-i-orange-pop/
Więcej informacji w linku powyżej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zlecenia zmiany taryfy
@marcin78 Orange już zapowiadał kilkakrotnie o wycofaniu starych taryf. Sukcesywnie przenosi klientów do taryfy FREE.
Zresztą takie zabiegi likwidacji poprzednich ofert i taryf występują również u konkurencyjnych operatorów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @marcin78
Orange informował o wycofaniu starych taryf i sukcesywnie przenosi klientów do taryfy FREE.
Tutaj masz linka z Biura Prasowego Orange do tej informacji Wygaszamy oferty Orange YES i Orange POP
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wygaszamy-oferty-orange-yes-i-orange-pop/
Więcej informacji w linku powyżej