- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Przypadkowo dzisiaj wyłączyłem usługę cykliczna social pass, chciałem ją włączyć ponownie w mój Orange ale nie było takiej możliwości, poszukałem w google i okazało się że ta usługa została wyłączona ale Ci którzy z niej korzystali mogli nadal korzystać i teraz pytanie czy jest możliwość przywrócenia tej usługi do mojego konta?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @MarekKR69
Usługa Social pass w Orange na kartę 15 listopada 2023 r. została wyłączona. o tym informacja w tym linku Zamykamy usługę „Social Pass” w Orange na kartę https://www.orange.pl/omnibook/zamykamy-usluge-social-pass-w-orange-na-karte# W tym linku jest informacja że Jeżeli w dniu wejścia w życie zmiany będziesz korzystać z usługi Social Pass w wersji odnawialnej jako samodzielnej usługi lub jako dodatku do usługi „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + 40GB” w wersji odnawialnej, to usługa Social Pass nadal będzie się automatycznie odnawiać.
Spróbuj skontaktować z doradcą na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Doradca może przywrócić tą usługę 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywrócenie usługi cyklicznego social pass
@MarekKR69 kontakt infolinia, czat i opisz zaistniałą sytuację konsultantowi. Może uda się przywrócić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @MarekKR69
Usługa Social pass w Orange na kartę 15 listopada 2023 r. została wyłączona. o tym informacja w tym linku Zamykamy usługę „Social Pass” w Orange na kartę https://www.orange.pl/omnibook/zamykamy-usluge-social-pass-w-orange-na-karte# W tym linku jest informacja że Jeżeli w dniu wejścia w życie zmiany będziesz korzystać z usługi Social Pass w wersji odnawialnej jako samodzielnej usługi lub jako dodatku do usługi „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + 40GB” w wersji odnawialnej, to usługa Social Pass nadal będzie się automatycznie odnawiać.
Spróbuj skontaktować z doradcą na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Doradca może przywrócić tą usługę 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywrócenie usługi cyklicznego social pass
@MarekKR69napisał(-a)Witam,
Przypadkowo dzisiaj wyłączyłem usługę cykliczna social pass, chciałem ją włączyć ponownie w mój Orange ale nie było takiej możliwości, poszukałem w google i okazało się że ta usługa została wyłączona ale Ci którzy z niej korzystali mogli nadal korzystać i teraz pytanie czy jest możliwość przywrócenia tej usługi do mojego konta?
Jeśli ją sam wyłączyłeś, to już jej nie włączysz, szkoda wielka bo w trybie cyklicznym nadal by ci działała, Orange tego nie wyłącza, tylko zablokował możliwość aktywacji.