- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień Dobry,
Dzisiaj rano tzn 08.10.2018 roku mniej więcej o godzinie 8:25 próbowałem doładować sobie konto za pośrednictwem strony https://doladowania.orange.pl.
Niestety 2 razy po kliknięciu przycisku "zamawiam i płacę" nie zostałem przekierowany na strone do płacenia, a jedynie otrzymałem komunikat z przeglądarki, że ma problem z połączeniem się z tą stroną. Dopiero za 3 razem udało się bezproblemowo doładować konto.
Czy związku z tym muszę coś zrobić, aby anulować 2 poprzednie doładowania? Czy w przypadku jeśli nie zapłaciłem za doładowanie to transakcja zostaje uznana za nieudaną i anulowana?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli za niezrealizowane doładowania nie zapłaciłeś to nic nie musisz robić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli za niezrealizowane doładowania nie zapłaciłeś to nic nie musisz robić.