Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

Jeszcze nie, jak się skontaktuje to dam znać.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

To czekamy na info, być może kolega ma rację. Też o tym pomyślałem, ale ciężko mi w to uwierzyć ze dzisiaj ktoś może mieć wyłączony przesył danych. Mam 14 letnią simke. W wolnej chwili to sprawdzę ale swojego czasu Internet mi działa na tej karcie.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z konfiguracją internetu w telefonie


Katani1 napisał(-a):

Radam87 napisał(-a):

Witam,

Wczoraj zarejestrowałem numer na kartę w Orange i otrzymałem bonusy, chciałbym korzystać z internetu lecz nie mogę za żadne skarby skonfigurować telefonu, zrobiłem tak jak jest na stronie i dalej nic, czyli ręczne ustawianie APN-u, próbowanie wysłanie konfiguracji smsem i też się nie dało bo dostałem odp, że błąd a mam Samsunga Galaxy SIII mini, na poprzednim telefonie (Sony Xperia J) też miałem ten sam problem, lecz olałem wtedy sprawę, zaznaczę że po WiFi internet działa bez problemu, posiadam jeszcze kartę sim z "Idea" i nie wiem czy to nie jest właśnie problem, ktoś pomoże?

PS: Dlaczego wysyłając sms do orange o konfigurację internetu nie jest pobierana opłata z tego 1000zł na koncie promocyjnym za rejestrację? Mam rozumieć, że te środki nie są na smsy do orange tylko do innych kontaktów  z różnych siec?


Jeśli nigdy nie korzystałeś z internetu na tej karcie, to prawdopodobnie masz wyłączony pakietowy przesył danych na tym numerze. Skontaktuj się z BOK celem sprawdzenia/włączenia usługi. Odnośnie opłat, to możliwe, należałoby dokładnie zgłębić regulamin promocji.


Faktycznie miałeś rację, zadzwoniłem do BOK i się okazało, że pakietowy przesył danych był wyłączony w 2015 roku, chociaż nie przypominam sobie żebym wyłączał i gdzieś można to samemu wyłączyć w blokadach, ale nie wiem pod jaką nazwą bo już nie dopytałem.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

W 2015 roku (i teraz) nie było możliwości samodzielnego zarządzania blokadę internetu. Założenie i zdjęcie blokady można zlecić tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi 🙂
Cieszę się, że udało się rozwiazać problem 🙂


W razie czego, od 7 do 21:30 w dni robocze, pracujemy także na czacie (patrz mój podpis) - można na niego wejść przez stronę jak i aplikację mobilną 🙂 Polecam tę formę kontaktu 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

Cześć. Naczytałem się o konfiguracji ile tylko można(no, może prawie), byłem w salonie Orange, rozmawiałem z konsultantem, zgłaszałem brak możliwości konfiguracji na stronie o konfiguracji gdzie wysłałem wiadomość o braku modelu w sieci, wymieniłem karte micro na nano i ... kicha.

Teraz pytanie: Czy można skonfigurować budżetowca LG K8 w Orange czy może zmienić telefon na ten z Orange a może zmienić sieć bo w innych śmiga aż miło.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

A ręczna konfiguracja nie pomaga???

 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Problem z konfiguracją internetu w telefonie

@wojtas,

 

Ustawienia > (Łączność bezprzewodowa > ) Sieci komórkowe  > Punkty dostępowe > Trzy kropki u góry > Resetuj do ustawień domyślnych.
Następnie:
Ustawienia > Dane komórkowe (zaznacz).

 

Jeśli nadal nie działa:
Ustawienia > (Łączność bezprzewodowa > ) Sieci komórkowe  > Punkty dostępowe > Orange Internet.

Sprawdź (i zmień, jeśli mają inne wartości), czy pola mają taką wartość:

 

APN: internet (nie internetipv6)

Nazwa użytkownika: internet

Protokół APN: IPv4 (nie IPV4v6 ani IPv6)

Typ APN: default (może być default,dowolnazawartośćpoprzecinkach)

Typ uwierzytelnienia: PAP lub "PAP lub CHAP"

 

Jeśli nadal nie działa:

  1. Możliwe, że nie masz pakietu internetowego ani środków na koncie. Jesteś pewny, że masz jakiś pakiet?
  2. Możliwe, że masz zablokowany dostęp do internetu - skontaktuj się z biurem obsługi, najlepiej na czacie, aby zweryfikować czy nie masz założonej blokady na internet (blokada całkowita lub blokada internetu)