- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z zasiegniem łączeniem i zrywaniem połączenia na FunBox
Witam,
W ostanim czasie około miesiąca zaobserwowałem problemy z działaniem routera "Orange FunBox", mianowiczie chodzi o zasięg udostępniania Wi-Fi, przykładowo 3 miesiące temu w sąsiednim pokoju nie było żadnych problemów z łącznością tak dziś czasem nie można połączyć się z siecią, a przędkość internetu spadła do ok. 1-2 Mb ( Przy zakupionej usłudze do 80Mb), gdzie "po kalblu" działa ok. 40-50Mb. Zauważyłem również, że router zrywa połącznie, a na urządzeniu pojawia się czerwona dioda przy ikonie "małpki", w takim przypadku pomaga jedynie odłącznie i ponowne podłącznie zasilania routera.
W związku z powyższymi obiawiami chciałbym dowiedzieć się czy istnieje możliwość zamiany routera na drugi, nowy "FunBox" lub wymiana na "Funbox 2" w salonie, oraz w jaki sposób trzeba tego dokonać?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z zasiegniem łączeniem i zrywaniem połączenia na FunBox
@Leon_Tobiasz Jeśli chodzi, o zrywanie połączenia to trzeba to zgłosić przez mój Orange lub telefonicznie a wymiana routera Funbox 1.0 na inny to nie bardzo, bo dostajesz, taki sam chyba ze Orange już nie ma, to możesz otrzymać wyłącznie Funbox 2.0, bo Funbox 3.0 jest do technologi FTTH.