Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z FunBox2

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z FunBox2

Hej,

Piszę, bo jak zwykle obsługa klienta niepomocna/niedostępna. Nerwy. Do rzeczy, od kilku dni mam problem z internetem i TV. Aplikacja Mój Funbox widzi problem z internetem, po kilkaset razy resetowałam modem i router i nadal był problem z internetem. Bot z obsługi klienta powiedział, że ze strony Orange wszystko ok, jak chce to mogę zamówić usługę za 120 zł. Czy mam jakieś inne opcje? Żeby było śmiesznie Wi-Fi na tablecie działa na P30 lite z Orange nie 🤦‍♀️

12 ODPOW. 12
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 166
  • 152
  • 3

Problem z FunBox2

Jak sieć na tablecie działa to raczej Funbox jest OK. 
Podłącz komputer z routerem kablem i zobacz czy masz internet.
Jak będzie wszystko OK to znaczy, że na P30 Lite po prostu nie masz połączenia WiFi lub złą konfigurację. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4158
  • 6472
  • 137

Problem z FunBox2

@maqulina  pokarz jakie sieci wi-fi widzi P30 Lite i zrzut z konfiguracji FunBox 2.0 sekcja wi-fi, może nazw sieci wi-fi 2.4GHz i 5GHz masz takie same, jak tak jest to nazwę sieci 5GHz zmień (dopisz _5GHZ).

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9775
  • 143

Problem z FunBox2

@maqulina tutaj masz opis, jak rozdzielić sieci WiFi:

https://www.orange.pl/kid,4004094945,id,4004932504,title,Orange-FunBox-20-8211-podzial-pasma-WiFi,he...

Oraz filmik experta Orange:

Dobrze jest jeszcze zmienić szyfrowanie z MIX, na WPA2/PSK

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z FunBox2

Okazuje się, że WiFi sobie skacze, raz się łączy a raz nie, co nie zmienia faktu, że to nie problem z FunBoxem, bo większy problem miałam z TV niż z WiFi, która po kontakcie z Orange wróciła, tylko nie wiem na jak długo i gdzie był problem, że nie miałam nawet godziny na dekoderze 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9775
  • 143

Problem z FunBox2

@maqulina proponuję jeszcze sprawdzić, jak masz widma sieci WiFi, np przy użyciu programu:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keuwl.wifi&hl=pl

Po przeanalizowaniu warto wybrać jak najmniej obciążony kanał, aby sieci WiFi się nie zakłócały na wzajem.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4158
  • 6472
  • 137

Problem z FunBox2


@maqulinanapisał(-a)

Okazuje się, że WiFi sobie skacze, raz się łączy a raz nie, co nie zmienia faktu, że to nie problem z FunBoxem, bo większy problem miałam z TV niż z WiFi, która po kontakcie z Orange wróciła, tylko nie wiem na jak długo i gdzie był problem, że nie miałam nawet godziny na dekoderze 


W FunBox 2.0 zmień kanał wifi > można przez aplikację Mój FunBox.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z FunBox2

W mojej aplikacji nie ma opcji pomiaru, jest w innym miejscu czy jak? 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9775
  • 143

Problem z FunBox2

@maqulina zobacz ten filmik do obsługi i monitorowania sieci Mój FunBox:

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z FunBox2

Mam już podzielone, widocznie musiałam to zrobić po zainstalowaniu aplikacji, ale nadal pozostaje problem z TV. Mam tv marki hanspree, nigdy dekoder nie włączał mi się normalnie, tylko zawsze musiałam go zrestartować w między czasie włączyć WPS na modemie i włączyć TV, teraz nawet to nie działa.