- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firewall na urządzeniu nie ma sekcji ipv6 - przynajmiej u mnie 🙂
Niezależnie od tego jak dobrze skonfiguruje ipv4 każdy może mi wjechać do sieci lokalnej po ipv6
Mam dwa pytania. Czy w trakcie działania usługi:
1. BOK ma możliwość wgrania ambitniejszego firmware bo obecny ociera się o śmieszność?
2. BOK ma możliwość wymiany urządzenia na inne które ma firewall ipv4/ipv6?
O firmware czytałem że samowolka w tym zakresie ze względu na rejonizacje LTE może skończyć się źle.
Wymiana urządzenia - no cóż można było nie brać, ale kto przed zakupem sprawdza jakim softem urządzenie dysponuje?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Edward39 to zrób "Pomysł" w dziale Pomysły, jak przejdzie to wyjdzie poprawka oprogramowania 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem huawei b315s-22 brak kontroli ipv6
1. BOK nie ma możliwości wgrania innego firmware, tylko serwis producenta.
2. BOK nie decyduje o wymianie urządzenia na inne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem huawei b315s-22 brak kontroli ipv6
Dzięki @Anonim pytanie jak wgrać firmware by po operacji modem nadal chciał działać z siecią orangePL to mogę zaadresować do supportu huawai
Doprecyzujmy pytanie o wymianę:
1. Kto decyduje o wymianie?
2. Czy sytuacja się kwalifikuje?
a) urządzenie sprawne
b) klient zainteresowany usługą
c) urządzenie nie wie co to jest ipv6
d) internet działa nominalnie dopóki ktoś nie zacznie trolować po ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem huawei b315s-22 brak kontroli ipv6
1. O wymianie w przypadku skorzystania z gwarancji decyduje autoryzowany serwis Huawei, natomiast w przypadku rękojmi robiona jest ekspertyza przez Orange.
2. Raczej wymieniona sytuacja nie kwalifikuje sprzętu do wymiany, ale w tej kwestii możesz zadać pytanie do pomocy technicznej Huawei.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Edward39 to zrób "Pomysł" w dziale Pomysły, jak przejdzie to wyjdzie poprawka oprogramowania 😉