Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy

Witam,

 

Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?

13 ODPOW. 13

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


Julianek19 napisał(-a):

Witam,

 

Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?


Raczej zgłoszenie na infolinię. Wtedy zadecydują czy wymiana osobiście czy przez technika.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


mabud73 napisał(-a):

Julianek19 napisał(-a):

Witam,

 

Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?


Raczej zgłoszenie na infolinię. Wtedy zadecydują czy wymiana osobiście czy przez technika.


Rozmawiałem w dniu wczorajszym z konsultanetem, gdyż mam przewlekłem problemy z dostępem do Internetu mimo, iż połączenie widniało ciągle jako aktywne i podobno dodał notatkę do mojego zgłoszenia, że maja mi wymienić w pierwszym dowolonym punkcie, lecz jakoś w to nie mogę uwierzyć, że go tak łatwo dostanę 🙂


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


Julianek19 napisał(-a):


Rozmawiałem w dniu wczorajszym z konsultanetem, gdyż mam przewlekłem problemy z dostępem do Internetu mimo, iż połączenie widniało ciągle jako aktywne i podobno dodał notatkę do mojego zgłoszenia, że maja mi wymienić w pierwszym dowolonym punkcie, lecz jakoś w to nie mogę uwierzyć, że go tak łatwo dostanę 🙂


A jakie problemy z tym FunBoxem? Podasz jakieś szczegóły? Odbierałeś go sam czy monter przywiózł? 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy

Co chwilę rozłącza transmisję mimo tego, iż wszędzie widnieje jako aktywny i go resetowałem manualnie i działał godzinę.. Zresetowałem go drugi raz zdalnie i działa na razie do teraz ale rano pewnie już nie będzie działało nic. Borykałem się z tym cały poprzedni tydzień i byłem calkowicie odcięty od social media a jednak wszędzie było, że Internet działa i polecił mi konsultant przy następnym takim błędzie wymiana go na nowy. Przywiózł go monter


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


Julianek19 napisał(-a):

Co chwilę rozłącza transmisję mimo tego, iż wszędzie widnieje jako aktywny i go resetowałem manualnie i działał godzinę.. Zresetowałem go drugi raz zdalnie i działa na razie do teraz ale rano pewnie już nie będzie działało nic. Borykałem się z tym cały poprzedni tydzień i byłem calkowicie odcięty od social media a jednak wszędzie było, że Internet działa i polecił mi konsultant przy następnym takim błędzie wymiana go na nowy. Przywiózł go monter


Spróbuj rozwiązania TUTAJ i daj znać...Różne rzeczy wyjaśniają się przez przypadek...


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy

Niestety przerabiałem już kasowanie ipv6 i wprowadziłem ręcznie IP i DNS, bo mam Windowsa 10 Pro i było zalecane przez Orange z racji błędy Microsoftu


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy


Julianek19 napisał(-a):

Niestety przerabiałem już kasowanie ipv6 i wprowadziłem ręcznie IP i DNS, bo mam Windowsa 10 Pro i było zalecane przez Orange z racji błędy Microsoftu


A próbowałeś przywrócić do fabrycznych? Jeśli to nie pomoże to może pozostali coś portadzą, a jak nie to wymiana...


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy

Też nic nie dało, jest najwidoczniej uszkodzony 😕 Pozostaję mi w takim razie wymiana tylko nie chciałbym iść tam na marne z tym sprzętem, bo szkoda czasu na stanie w kolejce i dowiedzenie się, że niestety ale nie wymienimy Panu sprzętu.. W każdym bądź razie dziękuję bardzo za chęć pomocy i poświęcony mi czas :))


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy

Nie ma sprawy. Poinformuj tylko, jeśli możesz, co załatwiłeś. Może dojdziesz do tego co było ewentualną przyczyną problemów i pozwoli to na pomoc innym w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy