- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Witam,
Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Julianek19 napisał(-a):Witam,
Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?
Raczej zgłoszenie na infolinię. Wtedy zadecydują czy wymiana osobiście czy przez technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
mabud73 napisał(-a):
Julianek19 napisał(-a):Witam,
Czy po przyjściu do punktu Orange z uszkodzonym FunBoxem 2.0 będę miał możliwość wymiany na nowy od ręki?
Raczej zgłoszenie na infolinię. Wtedy zadecydują czy wymiana osobiście czy przez technika.
Rozmawiałem w dniu wczorajszym z konsultanetem, gdyż mam przewlekłem problemy z dostępem do Internetu mimo, iż połączenie widniało ciągle jako aktywne i podobno dodał notatkę do mojego zgłoszenia, że maja mi wymienić w pierwszym dowolonym punkcie, lecz jakoś w to nie mogę uwierzyć, że go tak łatwo dostanę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Julianek19 napisał(-a):Rozmawiałem w dniu wczorajszym z konsultanetem, gdyż mam przewlekłem problemy z dostępem do Internetu mimo, iż połączenie widniało ciągle jako aktywne i podobno dodał notatkę do mojego zgłoszenia, że maja mi wymienić w pierwszym dowolonym punkcie, lecz jakoś w to nie mogę uwierzyć, że go tak łatwo dostanę 🙂
A jakie problemy z tym FunBoxem? Podasz jakieś szczegóły? Odbierałeś go sam czy monter przywiózł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Co chwilę rozłącza transmisję mimo tego, iż wszędzie widnieje jako aktywny i go resetowałem manualnie i działał godzinę.. Zresetowałem go drugi raz zdalnie i działa na razie do teraz ale rano pewnie już nie będzie działało nic. Borykałem się z tym cały poprzedni tydzień i byłem calkowicie odcięty od social media a jednak wszędzie było, że Internet działa i polecił mi konsultant przy następnym takim błędzie wymiana go na nowy. Przywiózł go monter
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Julianek19 napisał(-a):Co chwilę rozłącza transmisję mimo tego, iż wszędzie widnieje jako aktywny i go resetowałem manualnie i działał godzinę.. Zresetowałem go drugi raz zdalnie i działa na razie do teraz ale rano pewnie już nie będzie działało nic. Borykałem się z tym cały poprzedni tydzień i byłem calkowicie odcięty od social media a jednak wszędzie było, że Internet działa i polecił mi konsultant przy następnym takim błędzie wymiana go na nowy. Przywiózł go monter
Spróbuj rozwiązania TUTAJ i daj znać...Różne rzeczy wyjaśniają się przez przypadek...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Niestety przerabiałem już kasowanie ipv6 i wprowadziłem ręcznie IP i DNS, bo mam Windowsa 10 Pro i było zalecane przez Orange z racji błędy Microsoftu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Julianek19 napisał(-a):Niestety przerabiałem już kasowanie ipv6 i wprowadziłem ręcznie IP i DNS, bo mam Windowsa 10 Pro i było zalecane przez Orange z racji błędy Microsoftu
A próbowałeś przywrócić do fabrycznych? Jeśli to nie pomoże to może pozostali coś portadzą, a jak nie to wymiana...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Też nic nie dało, jest najwidoczniej uszkodzony 😕 Pozostaję mi w takim razie wymiana tylko nie chciałbym iść tam na marne z tym sprzętem, bo szkoda czasu na stanie w kolejce i dowiedzenie się, że niestety ale nie wymienimy Panu sprzętu.. W każdym bądź razie dziękuję bardzo za chęć pomocy i poświęcony mi czas :))
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0, wymiana uszkodzonego na nowy
Nie ma sprawy. Poinformuj tylko, jeśli możesz, co załatwiłeś. Może dojdziesz do tego co było ewentualną przyczyną problemów i pozwoli to na pomoc innym w przyszłości
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »