- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 problem z dyskiem twardym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 problem z dyskiem twardym
Problem występuje też na moim funbox 2.0, wymiana urządzenia nic nie daje. Po uruchomieniu dlna sprzęt działa około 30-60 min i restart lub zawieszenie, kolejne restart są już po około 5 minutach. Sprawa zgłoszona do Orange i kolejna propozycja wymiany na następny egzemplarz. Po rozmowie z suportem i prośbie o wymianę na funbox 3.0 przyjeżdża technik z kolejnym 2.0. Dodatkowo od kilku dni szwankuje 5GHz. Po wyjaśnienie na infolinii otrzymujemy informację że niestety moja sieć nie obsługuje 3.0 ( Sąsiad drzwi obok ma 3.0 ), dopiero koleje kilka telefonów pozwala wyjaśnić sytuację i dowiaduje się że jednak jeśli włókno jest w lokalu to może być 3.0, ale system nie pozwala na wymianę. Złożona reklamacja, jeśli nie zmienią tego felernego 2.0 to będą mieli zgłoszenie za każdym razem kiedy urządzenie się zwiesi, codzienny przyjazd technika raczej będzie bardziej dokuczliwy niż wymiana urządzenia na wolne od tych wad. Sytuacja po stronie klienta jest dość problematyczna, osobiście mam łącze na firmę i raczej nie mogę sobie pozwolić na ciągłe restartowanie/zawieszanie sprzętu dostarczonego przez operatora.
- « Poprzedni
- Następny »