26-06-2019
11:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2019
11:22
Brak połączenia z liveboxem przez WiFi
Mam nowy komputer stacjonarny. Nie mogę się połączyć przez WiFi z Liveboxem.
Livebox ma internet, bo z innego komputera (laptopa) łączę się przez WiFi.
Nowy komputer stacjonarny łączy się z internetem np. z moim smartfonem (w funkcji routera).
Przy próbie połączenia z Liveboxem, łączy, łączy, po czym daje komunikat: nie można nawiązać połaczenia z Funbox.
Co powinienem zrobić aby to połączenie zadziałało ?
Pozdrawiam
Etykiety:
3 ODPOW. 3
26-06-2019
12:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2019
12:09
Brak połączenia z liveboxem przez WiFi
@jafra Na początek spróbuj zresetować Liveboxa do ustawień fabrycznych. Wciśnij spinacz w dziurkę i przytrzymaj ok. 10 sekund.
26-06-2019
14:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2019
14:06
Brak połączenia z liveboxem przez WiFi
Niestety, nie pomogło. Masz może jeszcze jakieś pomysły co można zrobić?
26-06-2019
15:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2019
15:03