- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Posiadam od wczoraj Światłowód Orange z Funbox 3.0.
Mój laptop (MacBook Pro) łączy bez problemu z siecią wifi.
Niestety zauważyłem, że po 10-15 mnutach surfowania po netcie tracę połączenie z internetem (ale nie z siecią wifi). To znaczy WiFi nadal jest podłączone do komputera (nie ma informacji o błędach wifi) ale strony się nie wgrywają.
Wyłączenie i włączenie wifi i ponowne połączenie na laptopie rozwiązuje problem na 10-15 minut, po czym znowu tracę połączenie z internetem (ale nie z siecią wifi).
Czy ktoś może coś doradzić?
Dziękuję.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmieniłem nazwę (na krótsze i angielskie znaki), hasło i typ zabezpieczenia (na WPA2-PSK).
Jakoś to pomogło i teraz działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
Edit: można spróbować powrotu rutera do ustawień fabrycznych, ale musisz posiadać dane z umowy: login i hasło Neostrady..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
@miketadnowak Mój Macbook dobrze znosi połączenia IPv6 i IPv4. Możesz spróbować zresetować modem do ustawień fabrycznych lub przywrócić oprogramowanie na Macbooku. Spróbuj również rozdzielić sieci Wi-Fi czyli 2,4GHz zostawiasz fabryczną nazwę, a 5GHz dopisujesz Orange_Swiatlowod_xxx-5G.
@mabud73 Funboxy posiadają autokonfigurację. Po resecie do ustawień fabrycznych login i hasło pobierają sobie same.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Próbowałem wszystkiego i nic nie działało. W końcu technicy Orange których zamówiłem połączyli sieci 2.4ghz i 5ghz i na razie wygląda na to, że to pomogło.
Pozdrawiam,
Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
Czy mógłbyś podać więcej szczegółów na temat tego, co dokładnie zostało zrobione? Mam ten sam problem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
@Serhii Zapewne chodzi o rozdzielenie sieci w zakładce "moje wi-fi" -> ustawienia zaawansowane wi-fi w funboxie na 2,4 i 5GHz. Po prostu trzeba dla sieci 5GHz dopisać w nazwie 5GHz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
Wykonuje się to automatycznie. Teraz mam 2 Wi-Fi:
Orange_Swiatlowod_xxxx_2.4GHz
i
Orange_Swiatlowod_xxxx_5GHz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook
Niestety troche za szybko się pochwaliłem.
Mimo połączenia sieci 2.4 i 5ghz nadal zrywa mi internet. To znaczy są WiFi jest cały czas połączone a strony po jakiś 10-15 min uzywania się nie otwierają...
- « Poprzedni
- Następny »