- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie routera funbox 2.0. Ponieważ od 20 do późnych godzin internet jest strasznie słaby nie da się nic przeglądać, również gdy syn gra gdzieś w tych godzinach to cały czasy jest wyrzuca to ma za duży "ping". Jak temu zapobiec? Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@awres wszystko zależy jakie warunki są między centralą a routerem oraz jaka jest odległość do centrali?
Przyczyn może być wiele, np. przeciążone łącze do centrali, duża ilość osób korzystająca w tym samym czasie z internetu przez centralę, jak i również w domu z routera, gdzie pobierane są duże ilości danych itp.
Proponuję skontaktować się z BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt w celu zweryfikowania linii telefonicznej i sprawdzeniu, czy nie występują jakieś dodatkowe błędy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@awres wszystko zależy jakie warunki są między centralą a routerem oraz jaka jest odległość do centrali?
Przyczyn może być wiele, np. przeciążone łącze do centrali, duża ilość osób korzystająca w tym samym czasie z internetu przez centralę, jak i również w domu z routera, gdzie pobierane są duże ilości danych itp.
Proponuję skontaktować się z BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt w celu zweryfikowania linii telefonicznej i sprawdzeniu, czy nie występują jakieś dodatkowe błędy.