- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Mi działo NMO przez miesiąc, potem się wykrzaczyło, a dopiero niedawno dowiedziałem się, co można zrobić, aby ponownie zadziałało. Po całym zabiegu może opisze cała sprawę. Najlepsze jest to, że na słuchawce często mi konsultanci powtarzali, że nie jestem Jeszce klientem z najdłuższym oczekiwaniem w tej sprawie. Podobno są osoby, które czekają już rok na usunięcie usterki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
opisz teraz a nie po zabiegu 🙂
zmiana operatora na pewno pomoże 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@FLESNA myślę, że pewnie tak, bo ze zmianą operatora zostanie usunięte Twoje konto, ale ja tak nie chciałem robić.
Na chwilę obecna złożyłem zgłoszenie na infolinii w celu usunięcia mojego konta na NMO. To ma trwać około dwóch tygodni. Dopiero minęło kilka dni, wiec przed walentynkami ma się już sprawa zakończyć.
Podobno takie rozwiązanie jest najbardziej skuteczne.
Teraz nie chcę opisywać, bo jeszcze po usunięciu konta nie będzie wszystko rozwiązane w moim przypadku. Tu najczęściej jest błąd komponentu, a ja mam jeszcze bardziej skomplikowaną sprawę. Dlatego wolę opisać nie w trakcie, ale po zakończeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@FLESNA , nie poganiaj @ketrasaArtur , bo się jeszcze wystraszy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@Anonim ja nie jestem takim płochliwym kotkiem
Przyjdzie jeszcze czas na opisanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
To jeszcze taki kwiatek
Usunięcie przyszłości...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
to ja też mam taki komunikat, rozumiem że trzeba czekać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@adiplus i @FLESNA , to nie przyszłość, tylko termin usunięcia konta...tyle trwa. U mnie tak samo było.
@ketrasaArtur , nie zgodzę się z Tobą, bo żelazo należy kuć, póki gorące. Ech! Potem są tacy, co nie uświadomieni i nie oświeceni przypadkiem, który nastąpił, niepotrzebnie wypowiadają zaklęcie "mądry Polak po szkodzie"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Już mogę napisać, że jak ktoś już raz zarejestrował się w NMO, nie ma możliwości powrotu do starej wersji MO, nawet po usunięciu konta.
Zostaje tylko stara wersja aplikacji 4.14, która działa obecnie najstabilniej z wiarygodnymi danymi .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Witam, mam dalej ten sam problem nikt z konsultantów nie potrafi pomóc mi w zalogowaniu się na mój orange, zamknąłem konto 15 lutego i od tego czasu nic nie potrafię zrobić ... jakiś pomysł ?