Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 502
  • 5

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

Czy mieliście taka sytuacje gdy macie kilka numerów w Orange jeden znika po zalogowaniu po prostu nie ma go do wyboru. 

 

______________

* Wpis edytowany, przeniesiony do odpowiedniej kategorii + poprawiono etykiety - moderator Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 502
  • 5

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

dziś wybrałem przypomnienie hasła wybierając przez sms i po zresetowaniu mogłem się zalogować i działa wszystko już dobrze poza tym, że po doładowaniu nie od razu dodaje te środki w aplikacji Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Guru **
  • 9797
  • 16122
  • 319

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

@Ultra2020 tak w aplikacji Mój Orange, czasami wyskakuje błąd i po ponownym zalogowaniu i zapamiętaniu numer znowu jest do wyboru z listy.


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 691
  • 9

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

@Ultra2020 miałam tak, jak mi internet doszedł, trzeba było restartować całe konto, musiał mi to konsultant robić, bo były takie błędy, że nie mogłam działać na nim w ogóle 😛


Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 502
  • 5

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

dziś wybrałem przypomnienie hasła wybierając przez sms i po zresetowaniu mogłem się zalogować i działa wszystko już dobrze poza tym, że po doładowaniu nie od razu dodaje te środki w aplikacji Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 37, Guru **
  • 9797
  • 16122
  • 319

Znikający numer w aplikacji Mój Orange

@Ultra2020 tak, zgadza się. Trzeba trochę  czasu odczekać, aby w aplikacji dane zostały zaktualizowane.

 

Po doładowaniu zawsze przychodzi SMS z informacją o kwocie doładowania, obecnym stanie konta i ważności konta po doładowaniu.

 

Zawsze stan konta i ważność możesz sprawdzić wybierając kod USSD: *124*# lub dzwoniąc pod bezpłatny numer *500.