Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3922
  • 5910
  • 127

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.


@Konto usuniętenapisał(-a)

@irek6311 , ja nie jestem twórcą brandu operatora i nie mam pojęcia, jakie bebechy są tam wszyte, ale skoro coś niepoprawnie działa z powodu uprawnień, widocznie tak może być. Inna para kaloszy, że wścibstwo przekracza granice ludzkiej przyzwoitości  oraz umysłu szaraczków. Jak wychwycę, to pokażę.


Kto ci powiedział że aplikacja MO działa nie poprawnie, jak nie ma wszystkich uprawnień zaznaczonych?

Z tego co wiem problemy w aplikacji wynikają z powiązania jej ze starym MO, ba ma czasem bugi, poprawiane są, ale nie do końca, choć ta nowa wersja MO jakby lepiej działa.

Tak na koniec dla twórców aplikacji MO, jak czytają to Forum, dajcie max uprawnienia, ba nawet do zarządzania telefonem, niech będzie administratorem fona, jak ktoś nie będzie płacić rachunków, blokada telefonu całkowita, ja jestem Za, tak pół żartem pół serio zakończę dyskusję o aplikacji MO.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.


@irek6311napisał(-a)
Kto ci powiedział że aplikacja MO działa nie poprawnie, jak nie ma wszystkich uprawnień zaznaczonych?

Z tego co wiem problemy w aplikacji wynikają z powiązania jej ze starym MO, ba ma czasem bugi, poprawiane są, ale nie do końca, choć ta nowa wersja MO jakby lepiej działa.


@irek6311 ja sobie tego nie wymyśliłem i nie ubzdurałem. Albo był stosowny komunikat, albo po nie poprawnym działaniu, testowane nadaniem uprawnienia (nie hurtem). Już po migracji-dodam.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3922
  • 5910
  • 127

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Konto usunięte  stare aplikacje mają problemy na najnowszych Androidach 8 i 9, ale jak tak jest z MO, to niech stosowne poprawki dają, zmuszanie do nadawania wszystkich możliwych uprawnień aplikacji która pokazuje stan konta, to przesada, nie nadaję max uprawnień aplikacji a działa prawidłowo na Android 7 i 8, ba brata fon ma 9 i też z MO nie ma problemów, ja w każdym razie odradzam dawanie wszystkich uprawnień aplikacji, te które wymusza przy instalacji muszą jej wystarczyć, tyle ode mnie vs aplikacja MO, testerem MO nie byłem, jestem testerem Windows, ba też ograniczam testowej wersji uprawnienia i jakoś działa.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@irek6311 , ja jestem testerem MO i masz najświeższe info z 4.13 (bez naszych testów-zaznaczam) z przed kilkunastu minut, bo właśnie aktualizowałem. Jeżeli będą takie uprawnienia, które (w myśl Twoich doświadczeń z Windowsem) będą zbędne, to jest wolą użytkownika, co z tym sobie pocznie.

uprawnienia MO.PNG

Mam Andka 8.0.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3922
  • 5910
  • 127

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Konto usunięte  kto w systemie grzebie w uprawnieniach, ba na Android 8 i 9 tam wiele nie zmienisz, czasem nic, trzeba odblokować fona a obstawiam że nie masz dostępu pełnego do telefonu, bo to standardowo zablokowane, aplikacja Mój Orange ma zakładkę Menu/Uprawnienia, tam można pozmieniać, ja tam powyłączałem powiadomienia/ dane statystyczne i przesyłanie ID reklamowego :catwink:

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@irek6311 , ja nie zmieniam uprawnień systemowych telefonu, bo i czemu mam komplikować sobie życie? Te aplikacje systemowe ostrzegają przed konsekwencjami. Natomiast uprawnienia operatorskie mają (z założenia) inne funkcje do spełnienia. Partnerzy też chcą coś na tym ugrać, więc interes obopólny jest oczywisty. Ja wiem, co można z pozycji konta nadać, bo to żadna sztuka...każdy w appce MO ma to samo. Ja Ci pokazałem cząstkę opisu uprawnień, zerżnięte w procesie aktualizacji w Google Play Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3922
  • 5910
  • 127

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Mam wersję MO 4.13 i nie prosi mnie o wszystkie uprawnienia, przeinstalowałem by się upewnić, czy coś się zmieniło, tak poza tym, skoro mi aplikacja MO działa prawidłowo, to po co nadawać wszystkie uprawnienia, jak komuś usługi się nie wyświetlają w aplikacji, to bug na koncie MO ma a nie w aplikacji, często tak jest jak część usług ze starego MO i nie było jeszcze migracji do NMO, ja mam NMO od dawna i aplikacja działa poprawnie od zawsze, mam tylko 3 numery na kartę w niej tylko.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Ja nie twierdzę @irek6311 , że masz coś nie halo. Każdy przypadek, z doświadczenia na forum, może mieć inne podłoże. Ty też dobrze o tym wiesz, a co i kto sobie nadaje, to jego wybór.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3922
  • 5910
  • 127

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.


@Konto usuniętenapisał(-a)

co i kto sobie nadaje, to jego wybór.


I tego się trzymajmy :catwink:

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

To jest przykre że logujesz się do mój orange na stronie www i nic tam nie możesz zrobić bo musisz sie zalogować do nowy mój orange! Tylko po co logowanie 2 razy? jakby nie można było się raz zalogować i mieć dostęp do wszystkiego. Jeszcze bardziej irytujące jest to że do tego pierwszego jest inne hasło a do nowego inne... Zablokowanie dostępu wiąże się z kontaktem z infolinią lub czatem który w weekend nie pracuje. Skoro to tak blokują to niech ktoś tam siedzi w weekend. Ostatnio w tej sieci nic nie można normalnie załatwić, trzy podejścia w tym tygodniu w salonie i nic, albo usterka techniczna, albo brak sprzętu, masakra jakaś!!! Internet stacjonarny ledwo chodzi lub nie działa w cale, tylko opłaty muszą się zgadzać a od nich to nic nie można wymagać!!!