Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie o konto Orange

Konto usunięte

Nie dotyczy

Pytanie o konto Orange


@akacja1napisał(-a)

@Konto usuniętenapisał(-a)

@akacja1 , nawet przez myśl mi nie przeszło, by po zmigrowaniu mnie do NMO, logować się do aplikacji MO  (wersja 4.13) po staremu. Skoro jednak pobudziłaś moje zmysły, sięgnąłem w appce do starej metody, a potem po nowemu. No i cudowne rozdzielenie kont po staremu (usługi na Neostradzie), bez komórek. Gdy po nowemu się zalogowałem, tylko są komórki, a były wszystkie wymienione powyżej usługi na jednym, wspólnym koncie,


@Konto usunięte, o jakim logowaniu po staremu i po nowemu w aplikacji piszesz? Nie korzystam z pełnego logowania tylko szybki podgląd, ale z tego co wiem, to pełne logowanie odbywa się zawsze po staremu, czyli za pomocą loginu a nie maila, a nowy sposób logowania mają dopiero wprowadzić w aplikacji (pewnie nieprędko 🙂


@akacja1 , ja wiem, że to skomplikowana materia. Appka przyjmuje logowanie po staremu, czyli usługa (login) i hasło. I tak się w appce logowałem, gdzie widziałem wszystkie usługi. W miarę aktualizacji dostępnej wersji appki, jakby proces logowania w niej uległ zmianom ( po zmigrowaniu mnie do NMO w wersji przeglądarkowej). Formuła pełnego logowania w appce (z powodu różnych błędów w ich systemach) ostatnio rozdzieliła podgląd na moje usługi (w ramach jednego, wspólnego konta). No i po Twoich wpisach sprawdziłem jak to wygląda obecnie. Jak się posługuję loginem komórki, to widzę tylko te. Jak usługą z Neostrady, widzę tylko te. Nie miałem możliwości przełączenia się. Musiałem wklepać tak login, by na tym samym haśle zobaczyć albo komórki, albo z neo. Więc może to naprowadzi Cię na mój tok rozumowania, czyli stare, lub nowe. W wersji webowej zostałem odcięty od starego sposobu logowania się ( jak wielu zmigrowanych do NMO). A może to był wieeeeelki bug u mnie? Wiele spraw załatwiam po cichutku, bo szkoda czasu i nerwów na tłumaczenie, że nie jest się wielbłądem. Najważniejsze, że jestem uczciwym i solidnym płatnikiem, jednakże niedługo się to zmieni.


Poziom 19, Pasjonat
  • 77
  • 60
  • 1

Pytanie o konto Orange

@Konto usunięte, teraz rozumiem Twój tok myślenia chociaż nie do końca się z nim zgadzam, bo wprowadza dodatkowe zamieszanie, którego i tak już jest dość dzięki Orange 🙂 Zależnie jaką usługą się logujesz masz dostęp do różnych numerów ale cały czas mówimy o logowaniu starym sposobem, czyli przez login/numer.

 

 

Ja na jednym numerze korzystam tylko z szybkiego logowania, żeby jakiś nieprzemyślany ruch nie wywołał migracji innych numerów do NMO ale korci mnie, żeby jednak zarejestrować nowe konto w aplikacji a potem zalogować się nim na stronie w starym MO 🙂

I takie pytanie, jeśli przychodzi propozycja wymuszająca migrację to uniemożliwia to korzystanie ze starego MO na danym koncie. A co z innymi kontami tego właściciela? Każdy numer mam osobno, też zostaną zablokowane czy można z nich korzystać do czasu aż nie dostaną "zaproszenia"?

Konto usunięte

Nie dotyczy

Pytanie o konto Orange

@akacja1 , nie zaznałem szczęścia zaproszenia do NMO, tylko z dnia na dzień zmieniało się u mnie przerzucanie kartoteki, ponieważ byłem jednym z królików doświadczalnych, a zarazem testerem bety. Najpierw miałem możliwość logowania się do starego MO i NMO, a potem rach, ciach i było logowanie adresem mailowym z czasów rejestracji kont. A miałem ich aż trzy, które najpierw sam powiązałem. Reszta szła z marszu, czyli żadnego peselu. Jedynie próbowałem testować działanie rejestracji. Sądzę, że o ile zaproszenie, pesel i sms wchodzą w grę, to migracja na jednego właściciela peselu scali wszystkie konta w jedno. Bywały bugi u niektórych i najczęściej od zaplecza, albo przez czat wyjaśniano sporne kwestie. Tak, czy siak, trochę wody jeszcze wpłynie do Bałtyku, nim wszyscy zostaną zmigrowani na jedną platformę.