- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
Tak jak w temacie.
Zmieniłem telefon, nowy aparat obsługuje tylko karty nano więc musiałem wymienić kartę na nowszą Dotychczas używana była w rozmiarze micro - bez możliwości "wyłamania" do nano, nie chciałem bawić się w chłupnicze docinanie, więc ogarnąłem samodzielną wymianę zgodnie z instrukcją:
https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim#
Kupiłem starter Free (5 zł) i następnie zrobiłem wszystko zgodnie z powyższą instrukcją.
Stara karta przestała działać, nowa śmiga w nowym telefonie. Niby wszystko jest ok, ale jest jedno ALE...
Po zalogowaniu na konto "Mój orange" konto identyfikuje się jako "Usługi na kartę", we większości zakładek mam informację "Wewnętrzny błąd komponentu" lub "Coś poszło nie tak, spróbuj później.".
Największy bałagan porobił się w zakładce "Dane adresowe" - gdzie wyświetlają się dane poprzedniego właściciela numeru... (tj. mojej mamy, na którą kilkanaście lat temu była zawierana umowa, /wtedy nie mogła być zawarta na mnie, ponieważ wymogiem był stały dochód, a takiego w owym czasie nie posiadałem/; jednak kilka lat temu nastąpiła cesja numeru i całość oficjalnie została przepisana na mnie)
Sprawę zgłaszałem dwukrotnie na infolinii i niestety problem to teraz nie został rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
@M_P witaj. A w aplikacji Moj Orange pokazuje dobre dane? Dziwna sytuacja bo ja kilka razy wymienialem karte w ten sposob i nigdy nie bylo problemow
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
@M_P zostaje usunięcie konta. Jak masz możliwość dostania się do ustawień w Mój Orabmnge, to możesz sam usunąć lub zadzwonić na infolinię 510 100 100 i poprosić konsultanta o usunięcie konta. Teraz cała sprawa dużo szybciej, około 2 dni i po usunięciu konta należy założyć je ponownie. Problem powinien ustąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
Z opisu wynika że śladu po cesji na koncie brak, udał bym się z mamą do salonu Orange i to wyjaśnił, usuwanie konta Mój Orange, może w tej kwestii nic nie zmienić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
W aplikacji pokazuje prawidłowe dane (użytkownik, plan taryfowy), w systemach Orange również (konsultant sprawdzał w bazie i u nich jest ok).
Bałagan jest jedynie na koncie Mój Orange (strona www).
Chyba spróbuje usunąć moje konto i założyć je na nowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Mój Orange po samodzielnej wymianie karty SIM
@M_P tak chyba bedzie najlepiej