- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się pakiety w aplikacji MO.
Wykupiłem ten "nowy" tajemniczy pakiet 200 min. & sms za 14 zł. Pakiet działa, na stronie MO jest widoczny, problem tylko z aplikacją w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się pakiety w aplikacji MO.
Katani1 napisał(-a):Wykupiłem ten "nowy" tajemniczy pakiet 200 min. & sms za 14 zł. Pakiet działa, na stronie MO jest widoczny, problem tylko z aplikacją w telefonie.
Kliknij Pakiety-Wymagana autoryzacja > Kod abonencki dla konta...przy pełnym logowaniu, a nie na szybkim podglądzie. Działa! Przejdź na drugą stronę "mocy"...do pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się pakiety w aplikacji MO.
burebusek napisał(-a):
Katani1 napisał(-a):Wykupiłem ten "nowy" tajemniczy pakiet 200 min. & sms za 14 zł. Pakiet działa, na stronie MO jest widoczny, problem tylko z aplikacją w telefonie.
Kliknij Pakiety-Wymagana autoryzacja > Kod abonencki dla konta...przy pełnym logowaniu, a nie na szybkim podglądzie. Działa! Przejdź na drugą stronę "mocy"...do pomocy
Ale ja jestem w pełni zalogowany. Stary pakiet za 16 zł. się wyświetlał poprawnie, tego nowego nie widać.