Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

Po zalogowaniu (numerem telefonu) na stronie internetowej pokazuje mi się okno o przejściu do nowej wersji Mój Orange

Schowek03.jpg

Nie można go zamknąć, jedynie kliknąć w rejestrację, co przenosi do nowej strony na której pojawia się błąd z tytułuSchowek02.jpgOferta to Orange Free na kartę, dwa numery, na obydwu to samo

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

@LilarcorCzy nie możesz się zarejestrować tak to rozumiem ?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

Tak, nie mogę zarestrować się do nowej wersji, a ze starej nie mogę korzystać, bo zasłania ją komunikat z pierwszego screena. Mogę korzystać jedynie z aplikacji mobilnej do której loguję się tak jak do wersji starej - numerem telefonu/loginem

Anonim

Nie dotyczy

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

Bug widać jest @Lilarcor, pozostaje zgłoszenie na chat lub telefonicznie, tak informacyjnie kontakt z Orange.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

Wejdź na na czata, a po sprawdzeniu sytuacji, dodamy zgłoszenie z prośbą o naprawienie tego problemu.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)

Wczoraj zabrakło czasu by wejść na czat, miałem to zrobić dzisiaj. Ale teraz mogę się już normalnie logować, więc problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.