- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
Po zalogowaniu (numerem telefonu) na stronie internetowej pokazuje mi się okno o przejściu do nowej wersji Mój Orange
Nie można go zamknąć, jedynie kliknąć w rejestrację, co przenosi do nowej strony na której pojawia się błąd z tytułuOferta to Orange Free na kartę, dwa numery, na obydwu to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
@LilarcorCzy nie możesz się zarejestrować tak to rozumiem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
Tak, nie mogę zarestrować się do nowej wersji, a ze starej nie mogę korzystać, bo zasłania ją komunikat z pierwszego screena. Mogę korzystać jedynie z aplikacji mobilnej do której loguję się tak jak do wersji starej - numerem telefonu/loginem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
Bug widać jest @Lilarcor, pozostaje zgłoszenie na chat lub telefonicznie, tak informacyjnie kontakt z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
Wejdź na na czata, a po sprawdzeniu sytuacji, dodamy zgłoszenie z prośbą o naprawienie tego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla Twojej oferty nowy Mój Orange nie jest dostępny. (Błąd MG15)
Wczoraj zabrakło czasu by wejść na czat, miałem to zrobić dzisiaj. Ale teraz mogę się już normalnie logować, więc problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.