Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

[ Edytowane ]

Witam...od lat posiadam konto na portalu orange.pl. Wcześniej korzystałem ze starej aplikacji Mój Orange na starym telefonie. Teraz mam Orange Love i chciałem skorzystać z nowej aplikacji Mój Orange 4.1 i niestety nijak nie mogę się do niej zalogować żeby zobaczyć swoje płatności.

Pomóżcie, bo nerwowo nie daję rady. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli, że do apki mogę się zalogować hasłem i loginem z orange.pl...sam już nie wiem, co robię źle.

Aplikację to najnowasza wersja.

Pozdawiam

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:


Rozwiązanie:
Poziom 30, Ekspert
  • 7155
  • 6909
  • 72

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, w aplikacji wchodzisz na pełne logowanie, ale bez logowania i wymuszasz albo poprzez Dalej, albo Przypomnij hasło, cztery kroki. Pierwszy krok to trzy opcje-e-mail,sms lub pin...potem dalsze kroki. Na szybkim podglądzie nie ma możliwości podejrzenia wszystkiego, tylko część operacji. Jeżeli nie dojdziesz sam do ładu z hasłem, to proś jutro na czacie przez zakładkę Kontakt. Ja idę nyny. PozdrówkiEmotikon: Szczęśliwy


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 30, Ekspert
  • 7155
  • 6909
  • 72

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, też mam 4.1 i logujesz się pełnymi danymi, czyli numerem usługi oraz hasłem.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Więc zrobiłem tak: wpisałem nr tel. + hasło jak na orange.pl i lipa, drugi raz wpisałem zamiast nr tel.login i pojawia się "wygląda na to, że wprowadziłeś błędne...". Zalogowałem się tymi danymi na orange.pl i bez problemu. A na tel.nie chce...ręce opadają.
Poziom 30, Ekspert
  • 7155
  • 6909
  • 72

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, to zrób tak: Daj opcję pełnego logowania i na dole masz opcję przypomnij hasło. Postępuj zgodnie z sugestiami i na maila powinien Ci przyjść link.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

[ Edytowane ]

Zrobiłem, tak jak sugerujesz...podaję nr tel. lub login i wyskakuje info, że operacja nie powiodła się.

Lipa totalna. Nie mogę sprawdzić swoich płatności. Na orange.pl też coś pozmieniali, że nie mogę odnaleźć swoicj faktur.

W aplikacji na szybkim podglądzie działa ok, natomiast z pełnym logowaniem jest problem.

 

Na orange.pl loguję się po staremu, ale niestety nie mogę wejść w żadne ustawienia konta, sprawdzić stanu wykorzystania środków czy faktur...czasami pokazuje się komunikat, że zmieniłem niedawno umowę i pewne opcje są niedostępne, po czym jest link na główną stronę orange.

 

Dziwne to bardzo, bo już po podpisaniu umowy logowałem się normalnie na konto.

Poziom 30, Ekspert
  • 7155
  • 6909
  • 72

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, w aplikacji wchodzisz na pełne logowanie, ale bez logowania i wymuszasz albo poprzez Dalej, albo Przypomnij hasło, cztery kroki. Pierwszy krok to trzy opcje-e-mail,sms lub pin...potem dalsze kroki. Na szybkim podglądzie nie ma możliwości podejrzenia wszystkiego, tylko część operacji. Jeżeli nie dojdziesz sam do ładu z hasłem, to proś jutro na czacie przez zakładkę Kontakt. Ja idę nyny. PozdrówkiEmotikon: Szczęśliwy

Zespół Nasz Orange
  • 778
  • 2281
  • 39

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik czy któraś z powyższych odpowiedzi burebuska okazała się pomocna? Jeżeli tak, to prośba o oznaczenie jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Dzień dobry,

Mam podobny problem - z dnia na dzień aplikacja przestała działać - "błąd wczytywania, przełączenie na wybrany numer nie jest możliwe". Badziew.

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Mam tak samo. Korzystałem sporadycznie ale  korzystałem a teraz raptem aplikacja przestała działać nie mogę się zalogować i mam komunikat skontaktuj się z BOA.

0 Lubię to
Odpowiedz