Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Witam...od lat posiadam konto na portalu orange.pl. Wcześniej korzystałem ze starej aplikacji Mój Orange na starym telefonie. Teraz mam Orange Love i chciałem skorzystać z nowej aplikacji Mój Orange 4.1 i niestety nijak nie mogę się do niej zalogować żeby zobaczyć swoje płatności.

Pomóżcie, bo nerwowo nie daję rady. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli, że do apki mogę się zalogować hasłem i loginem z orange.pl...sam już nie wiem, co robię źle.

Aplikację to najnowasza wersja.

Pozdawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, w aplikacji wchodzisz na pełne logowanie, ale bez logowania i wymuszasz albo poprzez Dalej, albo Przypomnij hasło, cztery kroki. Pierwszy krok to trzy opcje-e-mail,sms lub pin...potem dalsze kroki. Na szybkim podglądzie nie ma możliwości podejrzenia wszystkiego, tylko część operacji. Jeżeli nie dojdziesz sam do ładu z hasłem, to proś jutro na czacie przez zakładkę Kontakt. Ja idę nyny. PozdrówkiEmotikon: Szczęśliwy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, też mam 4.1 i logujesz się pełnymi danymi, czyli numerem usługi oraz hasłem.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Więc zrobiłem tak: wpisałem nr tel. + hasło jak na orange.pl i lipa, drugi raz wpisałem zamiast nr tel.login i pojawia się "wygląda na to, że wprowadziłeś błędne...". Zalogowałem się tymi danymi na orange.pl i bez problemu. A na tel.nie chce...ręce opadają.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, to zrób tak: Daj opcję pełnego logowania i na dole masz opcję przypomnij hasło. Postępuj zgodnie z sugestiami i na maila powinien Ci przyjść link.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 6
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Zrobiłem, tak jak sugerujesz...podaję nr tel. lub login i wyskakuje info, że operacja nie powiodła się.

Lipa totalna. Nie mogę sprawdzić swoich płatności. Na orange.pl też coś pozmieniali, że nie mogę odnaleźć swoicj faktur.

W aplikacji na szybkim podglądzie działa ok, natomiast z pełnym logowaniem jest problem.

 

Na orange.pl loguję się po staremu, ale niestety nie mogę wejść w żadne ustawienia konta, sprawdzić stanu wykorzystania środków czy faktur...czasami pokazuje się komunikat, że zmieniłem niedawno umowę i pewne opcje są niedostępne, po czym jest link na główną stronę orange.

 

Dziwne to bardzo, bo już po podpisaniu umowy logowałem się normalnie na konto.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik, w aplikacji wchodzisz na pełne logowanie, ale bez logowania i wymuszasz albo poprzez Dalej, albo Przypomnij hasło, cztery kroki. Pierwszy krok to trzy opcje-e-mail,sms lub pin...potem dalsze kroki. Na szybkim podglądzie nie ma możliwości podejrzenia wszystkiego, tylko część operacji. Jeżeli nie dojdziesz sam do ładu z hasłem, to proś jutro na czacie przez zakładkę Kontakt. Ja idę nyny. PozdrówkiEmotikon: Szczęśliwy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 812
  • 2615
  • 39

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Ksosik czy któraś z powyższych odpowiedzi burebuska okazała się pomocna? Jeżeli tak, to prośba o oznaczenie jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Dzień dobry,

Mam podobny problem - z dnia na dzień aplikacja przestała działać - "błąd wczytywania, przełączenie na wybrany numer nie jest możliwe". Badziew.

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Mam tak samo. Korzystałem sporadycznie ale  korzystałem a teraz raptem aplikacja przestała działać nie mogę się zalogować i mam komunikat skontaktuj się z BOA.