Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości filtrowania listy połączeń w MO


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 223
  • 923
  • 4

Brak możliwości filtrowania listy połączeń w MO

Zaskakujące (przynajmniej dla mnie) jest, że w aplikacji MO nie ma możliwości nawet prostego filtrowania "wykorzystania". Nawet opcji ustalenia zakresu dat celem np. sprawdzenia transferu w danym miesiącu. Chyba, że ja tego nie umiem zrobić?

Na koncie przez www jest taka możliwość (przynajmniej wybór danego miesiąca) a przecież to aplikacja ma być podstawowym narzędziem dla klienta.

Niechby się chociaż dało tak jak na www z wybraniem wskazanego miesiąca. O wyborze konkretnego zakresu dat nie wspominając...

Dlatego zgłaszam taki pomysł https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Umo%C5%BCliwienie-w-MO-filtrowania-po%C5%82%C4%85cze%C5%84/id... i liczę na jego wsparcie 🙂

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18410
  • 52637
  • 710

Brak możliwości filtrowania listy połączeń w MO

@Ianus72 kiedyś na AMA był poruszany temat ujednolicenia informacji jak i opcji, aby to samo było w aplikacji i przez www. Różnice niestety nadal występują. Przynajmniej to jest na plus, bo jak nie działa apka, to bez problemu przez www na czacie zweryfikują.

Pomysł poparłem, bo filtrowanie danych to przydatne narzędzie.