- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy próbie doładowania z poziomu Mój Orange
Dzień dobry!
Chciałem zgłosić przez czat z doradcą, ale nie da się go uruchomić, może zła przeglądarka. Innej opcji kontaktu tekstowego system nie daje, więc napiszę tutaj...
- Jestem zalogowany w Mój Orange przez www.
- Wybieram zakładkę Doładuj konto.
- Wybieram kwotę 10 zł, podaję e-mail.
- Na stronie doładowań pokazuje się kwota 5 zł, nie mogę jej zmienić bo jestem już na etapie "wybierz płatność".
Próbowałem dwa razy, w końcu doładowałem telefon wchodząc bezpośrednio na stronę doladowania.orange.pl, po podaniu numeru telefonu itd.
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy próbie doładowania z poziomu Mój Orange
@kotz proponuje doładowania telefonu na katę wykonywać przez stronę: https://doladowania.orange.pl/
Dodatkowo dostajesz 5 GB niezależnie od kwoty doładowania.
W Twoim przypadku czas na wykorzystanie 5 GB to 5 dni, przy kwocie 25 PLN to już jest 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy próbie doładowania z poziomu Mój Orange
@kotz ewentualnie doladowanie przez strone/aplikacje Twojego banku