12-03-2019
18:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2019
18:11
Aktywacje usług poprzez aplikację Mój Orange
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma problem ,że nie wszystkie aplikację można aktywować ?
Niektóre wymagają wyboru okresu jaki ma być ona włączona, czego też nie można wykonać .
Proszę o dopowiedz , a Support o załatwienie tej sprawy bo to naprawdę spoko spoko opcja, gratulacje 🙂
Pozdrawiam Michał
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
12-03-2019
20:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2019
20:27
Aktywacje usług poprzez aplikację Mój Orange
Niektóre usługi nie zaskakują w aplikacji Mój Orange 4.8 wersja, przykładowo wyłączając rok ważności konta, nie dało się tego ponownie włączyć, musiałem na portalu Nowy Mój Orange to włączyć, aplikacja wymaga poprawek, jest sporo opcji ale nie wszystkie działają prawidłowo, nie mam czasu na testy, ale myślę że inni wyłapią resztę błędów.