Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacje usług poprzez aplikację Mój Orange


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Aktywacje usług poprzez aplikację Mój Orange

Witam

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma problem ,że nie wszystkie aplikację można aktywować ?

Niektóre  wymagają wyboru okresu jaki ma być ona włączona, czego też nie można wykonać .

Proszę o dopowiedz , a Support o załatwienie tej sprawy bo to naprawdę spoko spoko opcja, gratulacje 🙂

Pozdrawiam  Michał

 

1 ODPOWIEDŹ 1
Anonim

Nie dotyczy

Aktywacje usług poprzez aplikację Mój Orange

Niektóre usługi nie zaskakują w aplikacji Mój Orange 4.8 wersja, przykładowo wyłączając rok ważności konta, nie dało się tego ponownie włączyć, musiałem na portalu Nowy Mój Orange to włączyć, aplikacja wymaga poprawek, jest sporo opcji ale nie wszystkie działają prawidłowo, nie mam czasu na testy, ale myślę że inni wyłapią resztę błędów.