24-05-2020
00:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-05-2020
00:30
opłata za Usunięcie uszkodzenia lub wymiana urządzeń Orange
Witam. Ostatnio był u mnie technik zamontować ONT, ponieważ funbox 3.0 nie umożliwiał mi w pełni korzystanie z usług - niedziałające przekierowanie portów oraz brak możliwości konfiguracji VPN na routerze.
Czy pobranie takiej opłaty, gdy nie w sumie usterka nie była z mojej winy, tylko z powodu niskiej jakości sprzętu dostarczonego przez operatora jest zasadne?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
24-05-2020
00:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-05-2020
00:36
opłata za Usunięcie uszkodzenia lub wymiana urządzeń Orange
@bpietras92 tu masz link w sprawie asysty technicznej:
https://www.orange.pl/omnibook/asysta-techniczna
Możesz zgłosić reklamację na infolinii: 510 100 100, lub napisać na czacie o zaistniałej sytuacji. Warto spróbować, a jeśli reklamacja będzie zasadna, to kwotę można przelać na poczet przyszłych faktur.