23-08-2018
11:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2018
11:10
Znaczny spadek prędkości wysyłania
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam. Według umowy posiadam Neostradę w Opcji do 10Mb.
Maksymalne przesyłanie danych do komputera - 10 240 kb/s
od komputera - 1 024 kb/s
Sprawdziłem prędkość pobierania i wysyłania, pobieranie jest jak trzeba - 10 mb/s, tutaj nie mam nic przeciwko.
Ale prędkość wysyłania jest bardzo niska, 145 kb/s, a według umowy powinna być do 1 024 kb/s.
Nie wiem czemu tak się dzieje, rok temu prędkość wysyłania była szybka i sięgała 600-700 kb/s. Czyli była szybka, ale od kilku miesięcy stoi na poziomie 145 kb/s.
Mogę się zapytać, czy można coś z tym zrobić? Dzwonić na infolinię, coś to da?
Pozdrawiam,
Ireneusz
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
23-08-2018
11:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2018
11:22