- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Posiadam ofertę "internet domowy do 10mb" z gniazdka tel. idzie kabel do routera TP-Link. Od paru lat prędkość internetu nie idzie do góry. Orange stoi w miejscu i nie oferuje mi lepszych ofert. Niestety mieszkam w małej miejscowości w domku jednorodzinnym i żaden inny dostawca nie oferuje mi internetu domowego. Do tej pory mi starczało to 10mb, ale niestety już potrzebuję więcej. I rodzi się tu pytanie gdzie ja mogę się zgłosić/ zadzwonić/napisać czy jest możliwość jakieś modernizacji linii/centrali (przepraszam za mój prosty język ale jestem zielony) żebym wyciągnął np. 80mb? Kolega mieszka 2 km odemnie i ma właśnie też internet domowy od Orange ale prędkość do 80mb a nie 10. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Jeśli nie dopisałem czegoś ważnego to proszę napisać.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Adrenalina95 bez braku odpowiedniej infrastruktury niewiele można zdziałać. Miedź ma swoje fizyczne właściwości, których przeskoczyć się niestety nie da. Szkoda, że niektórzy użytkownicy w ten sposób są ograniczani.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyspieszenie prędkości internetu
@Adrenalina95 Witam w tej sprawie możesz skontaktować się z Bok pod nr 510100100 lub na czacie i tam złożyć taką prośbę lub pod
Adres do korespondencji
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Może jesteście z kolegą podłączeni do dwóch różnych central i wystarczy przełąnczyć do drugiej centrali ale to musisz pytać na infolinii lub czacie jak nie to może coś z mobilnego internetu spróbować .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś