Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przyspieszenie prędkości internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Przyspieszenie prędkości internetu

Witam. Posiadam ofertę "internet domowy do 10mb"  z gniazdka tel. idzie kabel do routera TP-Link. Od paru lat prędkość internetu nie idzie do góry. Orange stoi w miejscu i nie oferuje mi lepszych ofert. Niestety mieszkam w małej miejscowości w domku jednorodzinnym i żaden inny dostawca nie oferuje mi internetu domowego. Do tej pory mi starczało to 10mb, ale niestety już potrzebuję więcej. I rodzi się tu pytanie gdzie ja mogę się zgłosić/ zadzwonić/napisać czy jest możliwość jakieś modernizacji linii/centrali (przepraszam za mój prosty język ale jestem zielony) żebym wyciągnął np. 80mb? Kolega mieszka 2 km odemnie i ma właśnie też internet domowy od Orange ale prędkość do 80mb a nie 10. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Jeśli nie dopisałem czegoś ważnego to proszę napisać.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Przyspieszenie prędkości internetu

@Adrenalina95 bez braku odpowiedniej infrastruktury niewiele można zdziałać. Miedź ma swoje fizyczne właściwości, których przeskoczyć się niestety nie da. Szkoda, że niektórzy użytkownicy w ten sposób są ograniczani.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Przyspieszenie prędkości internetu

@Adrenalina95 Witam w tej sprawie możesz skontaktować się z Bok pod nr 510100100 lub na czacie i tam złożyć taką prośbę lub pod 

Adres do korespondencji

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice 

 

Może jesteście z kolegą podłączeni do dwóch różnych central i wystarczy przełąnczyć  do drugiej centrali ale to musisz pytać na infolinii lub czacie  jak nie to  może coś z mobilnego internetu spróbować .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny