- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnym połączeniem internetowym
Witam od 3 dni mam poważne problemy ze stabilnością połączenia z internetem, mianowicie jest on sobie przez około 2-3 minuty po czym rozłącza się (dioda od internetu miga szybko na czerwono, później wolniej na pomarańczowo) i czekam tak około 10-15 minut na ponowne połączenie i tak co chwila. Próbowałem resetować liveboxa (2.0), przywracać go do ustawień fabrycznych lecz bez rezultatów. Nie wiem gdzie leży wina i co w takiej sytuacji powinienem zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnym połączeniem internetowym
Sprawdź podłączenie czy coś się nie poluzowało.
Jeżeli jest OK to zgłoś usterkę, najlepiej przez Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnym połączeniem internetowym
Wszystkie kable okej, zgłosze usterkę w każdym razie dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnym połączeniem internetowym
@emilo09 pomoże raczej tylko kontakt z BOK i może uda się coś zrobić z pozycji osoby, która będzie Cię obsługiwała. Ja parę razy miałem jakieś małe awarię, czasem wystarczył telefon do BOK, Pan coś postukał na klawiaturze, kazał mi też raz zmienić jakieś jedno z ustawień w panelu administratora i.....wszystko poźniej działało już poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnym połączeniem internetowym
Może uda Ci się wymienić w Orange Liveboxa 2 na jakąś nowszą wersję albo na Funboxa. Livebox 2.0 podobno jest juz troche przestarzały i często dzieją się takie cuda.