Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z technikiem

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Problem z technikiem

Witam, sprawa wygląda następująco. Dnia 14.04.2020 straciłem dostęp do Internetu, więc odrazu zadzwoniłem do Orange umówić wizytę technika. Już po chwili dostałem SMS że technik przybędzie do mnie 16.04, i tak się stało. Technik przchyjechał zresetował router, pojechał gdzieś i stwierdził, że  około 4 km ode mnie przerwany jest światłowód i że będą się starać rozwiązać sprawę jak najszybciej. Jednak że sąsiedzi obok obok mnie korzystają z tego samego Internetu I u nich wszystko działa po prawnie(pytałem ich), nie tylko oni w mojej miejscowości korzystają z tego Internetu są jeszcze inni ludzie którym wszystko działa. Więc przyczyna usterki podana przez technika mija się trochę z prawdą. Co więcej technik ustala sobie co jakiś czas inny termin wizyty I nie informuje mnie o tym. Nie kontaktuje się że mną. Dzwoniąc na infolinię odowedziałem się, że miałem już umówiona wizytę na 21.04, 22.04 a teraz na 27.04 o czy nikt mnie nie informował. Technik takze nie podał w systemie jaki jest powód usterki. Powie mi ktoś co mogę z tym zrobić ? Jestem studentem I potrzebuje pilnie Internetu. Czy mogę zrobić coś co by przyśpieszyło proces naprawy i wpłynęło jakoś na technika ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 12081
  • 23297
  • 450

Problem z technikiem

@Helloo1212 nie wiem, jak technicy dogadują się z Orange w takich sprawach. Najgorzej, że poszkodowany jest klient i dalej czeka na usunięcie usterki. Technik, to podwykonawca, firma zewnętrzna, dlatego pytałem się o kontakt do niego. Można w necie poszukać jaka firma świadczy usługi serwisowe dla Orange na Twoim terenie i w ten sposób namierzyć technika.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 12081
  • 23297
  • 450

Problem z technikiem

@Helloo1212 czy jak był u Ciebie technik, to wziąłeś od niego kontakt? Wtedy dużo łatwiej coś ustalić już bezpośrednio z technikiem, a tak masz kolejne terminy ustalane, o których nawet nic nie wiesz.

Jeżeli nie masz, to zostaje ponowny kontakt na infolinię lub czat.

 

Jeżeli uszkodzenie światłowodu, to sam nie naprawisz. To jest własność Orange lub firmy zewnętrznej jeżeli światłowód był kładziony z programu POPC.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Problem z technikiem

@ketrasaArtur Właśnie nie mam kontaktu do technika, a na infolinię dzwoniłem już kilka razy gdzie konsultanci twierdzą z moga aby zapisać w systemie że zlecenie jest pilne. Już nie wiem co zrobić z tą sytuacją. Czy technik może przekładać soboe terminu A Orange nic nie może zrobić?  Przeciez to może trwać w nieskończoność.

 

Co do tego światłowodu to myślę że nie jest to przyczyną usterki. Technik raczej wymyślił to na poczekaniu. 


Poziom 37, Guru **
  • 12081
  • 23297
  • 450

Problem z technikiem

@Helloo1212 nie wiem, jak technicy dogadują się z Orange w takich sprawach. Najgorzej, że poszkodowany jest klient i dalej czeka na usunięcie usterki. Technik, to podwykonawca, firma zewnętrzna, dlatego pytałem się o kontakt do niego. Można w necie poszukać jaka firma świadczy usługi serwisowe dla Orange na Twoim terenie i w ten sposób namierzyć technika.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Problem z technikiem

Sytuacja rozwiązana, problem był z tym że Orange nadawało za duża prędkość, o czym mówiłem i technikom na infolini i technikowi który był u mnie. Właśnie przed chwilą był u mnie technik ale raczył pojawić się dopiero po tym jak byłem zmuszony złożyć na niego skarge. Ale dziękuję bardzo za pomoc  @ketrasaArtur.


Poziom 37, Guru **
  • 12081
  • 23297
  • 450

Problem z technikiem

@Helloo1212 dobrze, że chociaż problem jest już rozwiązany i możesz korzystać już z internetu. Oby jak najmniej przerw w dostępie do netu w obecnej sytuacji.