- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
Temat przeniesiony z Inna oferta - moderator Bartłomiej
Witam was czy wy też czujecie się oszukiwanie przez Orange. Przedluzylismy umowę na Orange love i niby wszystko w porządku, ale i tu jest ale jak wielbłąd. Zamówiliśmy trzeci dekoder przez infolinię i jakiś typ powiedział do 3 dni roboczych będzie u pani. Super mówię, przed świętami nie ma czasu chodzić po salonach i sprawa załatwiona. Niestety mylilismy się minęły 3 dni dzwoni y do Orange na infolinię i konultat niestety czas przed świąteczny kurierzy nie odebrali jeszcze paczki ale dzisiaj to uczynią. Kolejny dzień to samo nie było ale dziś już zabrał. Mija piąty dzień roboczy wspomnę odrazu. Co tam z dekoderem nie wiadomo dzwonimy ponownie infolinia Orange, jak tam co z dekoderem? No kurier zabrał dopiero dzisiaj to 6 dzień i od 3 dni to samo kurier dopiero dzisiaj zabrał. Dezawie 😂😂😂😂 człowiek Idzie do salonu, straci trochę czasu ale myśli nie chcą wysłać odbiorę sam a tu niespodzianka. Ściana w postaci pani która obsługuje w punkcie Orange mówi że nic nie da się zrobić dopóki nie załatwi się starego wniosku czyli tego przez infolinię. No nie, to że zbliżają się święta i że jest to kobieta człowiek gryzje się w język i klnie pod nosem. Dlatego dziękuję Ci Orange za taką obsługę i już za nie cały rok podziękujemy ci wybierając konkurencję. Miłych świąt i dla was użytkownicy zastanówcie się czy nie lepiej skorzystać z oferty konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
Właśnie coraz więcej osób na forum pisze o problemach z zamówieniami.
W przypadku niezamknięcia zamówienia internetowego, czy telefonicznego, nie da się złożyć zamówienia w salonie.
Można jeszcze zadzwonić do BOK 510 100 100 i poprosić o zamknięcie starego zamówienia. Wtedy w salonie powinno się już dać złożyć nowe zamówienie.