Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet do 10 mb/s a mimo to zamula


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Internet do 10 mb/s a mimo to zamula

Witam, od długiego czasu występował u mnie problem z neostradą, na początku na liveboxie 2.0 a teraz funboxie 2.0 po przedłużeniu umowy. Maksymalna prędkość internetu jaką zauważyłem to ok. 1,5 mb/s a średnio jest to mniej niż 1 mb/s, dodatkowo internet BARDZO często ma humorki i sam z siebie mnie rozłącza - myślałem że to może być problem z moim laptopem więc sprawę zostawiłem lecz po zakupie nowego komputera i podłączenia go tym razem kablem prędkość jest ta sama, co ciekawe na laptopie po podłączeniu kabla tylko do routera speedtest pokazywał prędkości 16 mb/s lecz nici z tego.

Następnym moim pomysłem było sprawdzenie problemu na 3 telefonach gdzie okazało się że jest tak samo gdyż za każdym razem mnie rozłącza. Występowały również problemy gdzie internet potrafi wyrzucić 3 razy w ciągu dnia, ping również jest wysoki gdyż niekiedy nie potrafię przeprowadzić zwykłej rozmowy głosowej ani w nic grać (internet w tym czasie używam tylko ja)

Wynik z laptopa na wifi gdy podłączony jest kabel tylko do routera:

Screenshot_2.png

Wynik podczas pobierania pliku z prędkością 0.2 mb/s na podłączonym kablem komputerze

Screenshot_3.png

Wyniki z DSL:

PS. Nie wiem czy ma to znaczenie ale przez ostatnie 10 minut błędów ES jest o 13 więcej

Screenshot_4.png

Dziękuję

3 ODPOW. 3

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2319
  • 9662
  • 82

Internet do 10 mb/s a mimo to zamula

Hej @uncmdm 

skontaktuj ze z BOK lub na Orange czat z konsultantem i popros niech sprawdza Ci łączę. Widze tutaj uszkodzoną linie bo jakość linii liczba błędów jest duża dotyczy to ESów i SESów  Coś jest nie tak z linią albo na centrali, port lub problem na słupie. Także margines szumu w dół jest niski i przez to zrywa ci połączenie. Zgłoś uszkodzenie linii BOK lub na Orange czacie. Sprawdzałeś u siebie połączenie domowe czy wszystkie gniazdka telefoniczne są dobre i czy sprawdzałeś także wtyczki te co wchodzą do gniazdka telefoniczne i do Funboxa może gdzieś jest zaśniedziałe lub kurz na nich jest albo gdzieś nie łączą  🙂


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1996
  • 11374
  • 50

Internet do 10 mb/s a mimo to zamula

@uncmdm skoro od dłuższego czasu taki problem, to dlaczego tego nie zgłaszałeś?

Poprzez czat Orange zgłoszenie zrobić i niech sprawdzą stan linii, bo internet kiepsko ci działa, jak na tak krótki okres czasu > sporo błędów.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2319
  • 9662
  • 82

Internet do 10 mb/s a mimo to zamula

Dokładnie@IreneuszCD bardzo dużo błedów i margines szumu w dół bardzo niski powinno być około 13dB w góre. Po naprawie miałem 13dB  na Neostradzie działał  internet bardzo dobrze i DSL działał ciągle przez 10 dni później  było odświeżenie.  @uncmdm zgłoś usterkę. 🙂