Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 4
  • 0

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

Cześć, 

 

Mam problem z połączeniem niektórych urządzeń z FunBoxem.

Spośród kilku urządzeń, które łączą się z Funboxowym WiFi (iMac, iPhone, PS4, MacBook), tylko Telewizor Samsung KS7500 (więc nowy sprzęt) i stary laptop na Windows mają ten problem. Mianowicie, laptop i telewizor nawiązują połaczenie z Funboxem, ale ten nie przydziela im adresów IP (domyślne ustawienia, DHCP działa). Zarówno na komputerze jak i w telewizorze mogę potwierdzić, że nawiązano połączenie z routerem ale nie ma połączenia z internetem. Przypisanie adresu IP ręcznie w ustawieniach DHCP pomogło w przypadku laptopa, ale w przypadku telewizora, tylko na chwilę. 

Resetowałem modem, resetowałem połączenia, telewizor itd, nie mogę znaleźć jednoznacznej przyczyny problemu. 

W kwestii samego łącza Orange Światłowód 600mbit/s.

38 ODPOW. 38
Anonim

Nie dotyczy

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@manveru1986 Jak wyglada u ciebie login do Neo xxxxxxxx@neostrada.pl/ipv6 czy bez ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 4
  • 0

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

Bez ipv6
Anonim

Nie dotyczy

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@manveru1986 Jaki masz firmware w TV Samsung ? Czy taki Wersja : 1154.0


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

       Próbowałeś z telewizorem po kablu czy po wfi? Jeśli po wifi, spróbuj w miarę możliwości po kablu. Jest jeszcze jeden sposób. Jeśli posiadasz telefon z funkcją udostępniania internetu (punkt dostępowy) i posiadasz pakiet internetowy, spróbuj połączyć się w ten sposób. Jeśli TV "załapie" neta, wykluczy to winę telewizora i będzie trzeba szukać dalej w ustawieniach routera.

 

     Inne/dodatkowe możliwości:

- połączenie TV z routerem poprzez przycisk WPS(PBC)

- wpisanie w DNS: 8 8 8 8

- sprawdzenie poprawność maski sieci i IP w TV

- w TV powrót do ustawień fabrycznych (Menu > Pomoc techniczna > Diagnostyka > Reset)  

- włączenie wspólnej konfiguracji routera na 2,4GHz i 5GHz

 

Ważne, aby poprawnie zakończyć każdą konfigurację, wyłącz i włącz ponownie TV. 

 Pamiętaj też żeby zdiagnozować prpoblem na odległość, trzeba zrobić wiele krzyżowych testów...

 

Czekamy na info odnośnie efektów prób...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 4
  • 0

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@Anonim ver 1154

@mabud73 to na pewno nie wina telewizora, dopiero co zmieniłem internet z UPC na Orange, i tv (oraz laptop) nie miały problemu z wifi od UPC, problemy zaczeły się stricte z funboxem. WPS pomógł raz czy dwa, ale żadne rozwiązanie nie jest permamentne. 

Podłączę TV kablem, jak zdobędę odpowiednio długi kabel 😉 

Anonim

Nie dotyczy

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@manveru1986 Pozostaje reset tv do ustawień fabrycznych. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 4
  • 0

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@Anonim ok, spróbuję. Ale jak już wspomniałem, problem dotyczy tez laptopa, który nie dostaje automatycznie adresu IP z DHCP, chociaż Funbox komputer wykrywa. 

Anonim

Nie dotyczy

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@manveru1986 Pozostaje też reset funbox. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 4
  • 0

FunBox 2.0, DHCP, połączenie z routerem jest, nie ma z internetem

@Anonim resetowany dwa razy :]