- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połaczenia z internetem
Witam, czy ktos może wie coś na temat jakiś prowadzonych komserwacjach neostrady? Wczoraj wróciłem do domu po dłuższym wyjeździe i na funbox dioda @ pali się na czerwono, restart wielokrotny rutera nic nie dal, dalej jest to samo, oczywiscie na infolinii nikt nie odbiera a internetu i tak nie moge używać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połaczenia z internetem
@SEJKO82 Czy dwie zapętlone strzałeczki(druga dioda) pali się na zielono? Jeżeli tak to są dwie opcje.
1) Musisz spinaczem wcisnąć dziurkę z tyłu modemu na 10 sekund i poczekać około 5 minut aż urządzenie uruchomi się ponownie,
2)wprowadź ręcznie login i hasło do Neostrady w modem. W Funboxie logujesz się 192.168.1.1, podajesz hasło do routera(admin lub 8 pierwszych znaków klucza WPA z naklejki). Przechodzisz do Wsparcie, Połączenie z Internetem i wpisujesz login oraz hasło.
Jak odzyskać hasło jest tutaj https://youtu.be/MWmYctERzdE