Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówienie w sklepie internetowym Orange


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

Dzień dobry, kilka dni temu złożyliśmy zamówienie na telefon w sklepie Orange z umową podpisaną elektronicznie. Prawdopodobnie(piszę prawdopodobnie, ponieważ ta informacja nie jest podana przez sklep Orange w emailu potwierdzającym zamówienie ani w statusie zamówienia) pomylony został numer telefonu potrzebny m. in do kontaktu z kurierem.

Dziś puka niezapowiedzianie kurier do drzwi, chce doręczyć przesyłkę ale prosi o podanie numeru pin, który został wysłany na błędnie podany numer telefonu. Numeru nie mam więc kurier zabiera paczkę i jestem bez komórki. Pierwsze co robię to dzwonię do Informacji sprzedażowej tam otrzymuję informację , że mam zadzwonić do DPD i odkręcić sprawę. W DPD grzecznie odsyłają mnie do sklepu Orange prosząc aby to sklep zmodyfikował dane zamówienia - oczywista, oczywistość . Wykręcam więc numer telefonu do ulubionego sklepu licząc na pomoc w zmodyfikowaniu danych adresowych w zamówieniu. Pani jednak stanowczo pomocy odmawia, ale wysyła mnie na infolinię ogólną Orange. Tam po walce słownej ze sztuczną inteligencją konsultant odsyła mnie z kwitkiem do sklepu internetowego Orange, no bo jak mówi: to oni są odpowiedzialni za zamówienia. Pan ze sklepu Orange nie mógł w uwierzyć w słowa kolegów z infolinii ogólnej i odesłał mnie na 510 100 100. aby tym razem skontaktował się z "technikiem", który .powinien pomóc. Technik nie pomógł, tak jak nie pomogło kilka następnych telefonów do Infolinii Sprzedażowej oraz do DPD(gdzie ponownie mnie odesłano z instrukcją podmiany numeru telefonu). Szkoda, zostanę bez telefonu, zmarnowano 4 godziny z życia. Dodatkowo muszę napisać odstąpienie od umowy do której nie mam hasła(możliwe, że  wysłali na błędny numer) . Martwi mnie też fakt, że odbiorca PIN-u może przekierować paczkę z moim, czy prawie moim telefonem za kilka tysięcy zł na inny adres. Nie polecam usług Orange.

5 ODPOW. 5

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 245
  • 377
  • 1

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

Zacznę od tego, że szczerze ci współczuję. Miałem podobny problem z błędnie podanym numerem telefonu (niestety albo stety nie w orange) - infolinia wyjaśniła sprawę. Jedyne co mogę ci poradzić to pojechać do salonu orange, pokazać jako dowód, że to ty jesteś właścicielką, meile od orange, potwierdzenie zamówienia czy coś. Dziwne bo ten KOD powinnaś dostać za równo na sms jak i na email. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57655
  • 784

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

Nie wiem jak jest to obecnie, ale jak podpisujesz e-umowę, to na e-maila przychodzi zaszyfrowany plik i dostęp do niego otrzymuje się po przez wpisanie kodu otrzymanego SMS-em.

Na e-maila nie otrzymywałem żadnych kodów.

@mm777 szkoda, że nikt nie chce pomóc w naprawieniu błędu. Poza infolinią i konsultantami nikt więcej nie poprawi błędnych danych.

Pewnie kurier jeszcze podejmie próbę dostarczenia przesyłki i jak nie zostanie odebrana, to wróci do nadawcy.

Czy to była tylko umowa na sam telefon, czy z abonamentem?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

W mailu oraz w statusie zamówienia nie jest podany kod ani numer telefonu . Do dokumentów umowy nie mogę się dostać(trzeba podać hasło, które prawdopodobnie poszło na numer telefonu). Kilkanaście telefonów( na Infolinię, na 510 100 100) zabrało nam kilka godzin czasu i napsuło sporo nerwów.  Jeden odsyła do drugiego.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57655
  • 784

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

@mm777 dokładnie, do dokumentów dostaniesz się po wpisaniu kodu wysłanego SMS-em. Nawet jak SMS z kodem zostanie skasowany, to trudno jest otrzymaç go ponownie. Przy podaniu nieprawidłowego numeru telefonu to trudna sprawa do odkręcenia. Tylko nacisk konsultantów na infolinii może pomóc w zaistniałej sytuacji. Trudna sprawa.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Zamówienie w sklepie internetowym Orange

Zgadza się. Wystarczyło aby zadzwonili do DPD.........