Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Smart Care

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 1
  • 0

Orange Smart Care

Witam

Orange Smart Care

Nie polecam, 7 kwietnia 2020r oddałem telefon do naprawy w ramach usługi Orange Smart Care

Do mnie dzisiejszego telefon nie został naprawiony ( status naprawy , oczekiwanie na częw dzniu ści )

po mimo licznych wiadomości e-mail do Orange Smart Care i Serwisu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, w dniu dzisiejszym zadzwoniłem do Orange , po czym zostałem przekierowany do serwisu gdzie Pan w serwisie powiedział mi że telefon czeka na części i mam czekać dalej , jak powiedziałem że jest sporo po terminie powiedział że mogę dostać telefon w kwocie 800 zł a jak chce taki sam to muszę dopłacić 2 000 zł , na jakiej podstawie pytam skoro nie wywiązują się z umowy ? mój telefon kosztował 4 000 zł i teraz mam zapłacić jeszcze 2 000 zł za nie naprawienie telefonu w terminie ? żenada

z nikim nie można się porozumieć , ani w Orange i w serwisie

NIE POLECAM , naciąganie ludzi

miałem podobną sytuację w cieci PLAY i nie było problemów

 

______________

* Temat przeniesiony z Abonament - moderator Bartłomiej

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6925
  • 11260
  • 201

Orange Smart Care

@luk40 nigdy nie korzystałem z ochrony smartfona, a Twój opis tylko potwierdza, że dobrze zrobiłem.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1066
  • 1614
  • 7

Orange Smart Care

To chyba najbardziej oryginalne rozwiązanie tematu jakie widziałem na forum 😆

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6925
  • 11260
  • 201

Orange Smart Care

@bluesmanniak tylko wyraziłem swoją opinię 🙃 😊

 

Napisz swoje uwagi opinię co do usługi i niech @luk40 zaznaczy Twoje rozwiązanie 😉 😁

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1066
  • 1614
  • 7

Orange Smart Care

Eee tam, po prostu śmiesznie to wygląda 😉

A moja opinia jest taka sama jak twoja 😄

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6925
  • 11260
  • 201

Orange Smart Care

Kiedyś byłą opcja darmowego przetestowania takiej usługi. Skusiłem się na miesiąc czasu, ale później jak podliczyłem, to po kilku dniach zrezygnowałem. Ostatnio bardzo wielu ubezpieczycieli wydzwania z propozycjami. Wszystko ładnie pięknie, jak się płaci, ale jak stanie się kłopot, to trzeba raptem spełniać jakieś dziwne wyśrubowane warunki. W jednym z banków płaciłem 12 lat. Jak zachorowałem, to nawet złamanego grosza od nich nie zobaczyłem. Po wyjściu ze szpitala od razu rozwiązałem umowę. 

 

Jak jest jakieś tanie ubezpieczenie, to lepiej takiego nie brać, bo to dotyczy spełnienia bardzo wyśrubowanych warunków i w bardzo drastycznych sytuacjach. Droższe, w zależności od warunków mogą obejmować dość ciekawe sytuacje i mam obecnie takie, że jak znowu zjadę się w szpitalu, do więcej odkodowania dostanę niż dniówka w pracy 😁, ale opłata niestety też większa.