- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
Dokładnie jest to wersja E. Korzystam z wbudowanego modułu Wi-Fi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
Potrzebuję trochę czasu, w ciągu tygodnia postaram się dać znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
Ok, dzięki.
Ja ze swojej strony również będę próbował jakoś rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
Dzięki,
spróbuję Twojej porady i jeszcze pobawię się ustawieniami wbudowanej w funboxa zapory. W pierwszej kolejności jednak zobaczę jak zareaguje gdy podłączę go po kablu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
Cześć,
miałem tak samo, ale z LB 3.0. Pomogło ustawienie zapory na poziom niski w panelu routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
@Y3T, który z tych błędów Ci się wyświetla:
https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-360/networking/connection-error-solution
?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
dokładnie chodzi mi o ten ekran po wyborze 3-ciej opcji w Twoim przypadku jak widziałem na poprzednich screenach, czyli czy: MTU? ICMP? czy połączenia z usługą Live?
Chodzi mi o ten ekran:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
@HypsteRT
Pojawia się "błąd połączenia z usługą live" a dokładnie
- There's a temporary problem with the Xbox Live service.
- The files on a storage device are corrupted.
Te dwie opcje wykluczam ponieważ działa usługa działa bez problemu korzystając z hotspota w komórce. Więc pozostaje... - There's a problem with your network setup.
Co zrobiłem do tej pory ze swojej strony:
- Podłączyłem konsolę do funboxa kablem.
- Skorzystałem z porady "bez_ochrony-" podesłanej przez vdsl2.
- Zmieniłem również ustawienia zapory na niskie.
- Również kombinowałem z ustawieniami własnymi zapory i edycją reguł.
- Tak jak pisałem wcześniej konsola ma statyczny adres ip
oraz przekierowane porty - Wrzuciłem konsolę do DMZ żeby ominąć zaporę.
Przebrnąłem również przez wszystkie porady zawarte w linkiem wrzuconym przez Ciebie powyżej.
Ostatnim krokiem jest zebranie informacji o trasie połączenia co też wykonałem.
Praktycznie każda z powyższych czynności zakończona restartem routera i przywróceniem fabrycznych ustawień sieciowych na konsoli. Łącznie z odłączeniem od prądu na kilka minut.
Na dziś skończył mi się czas i pomysły.
Plan na jutro - przywrócić ustawienia fabryczne na routerze i może założenie świeżego profilu na konsoli (chociaż nie sądzę że to ostatnie cokolwiek zmieni)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
xbox 360 live problem z funbox 3.0
No więc dziś jak zapowiadałem wczoraj przywróciłem router do ustawień fabrycznych. Niestety w kwestii logowania się do Xbox Live nic się nie zmieniło. Nadal nie mogę się zalogować.