- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
04-12-2020
16:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-12-2020
16:05
Problem ze "skaczącym pingiem"
ściągnij sobie LTE Watch na Windows https://www.lte-anbieter.info/ltewatch/huawei.php
i podłącz się do swojego routera, zmień w aplikacji na język angielski i spróbuj wybrać inne pasmo LTE (zakładka Frequency Band), np. 1800 lub 2100Mhz bo pewnie domyślnie łapie Ci na 800Mhz
zmiana języka w zakładce Einstellungen, potem Sprache i zmieniasz na English 😉
nie można żadnym softem zmienić na konkretny BTS tylko co najwyżej możesz antenę skierować w stronę innego BTS-a a gdzie są BTSy Twojego operatora to poszukaj sobie na http://beta.btsearch.pl/ lub poprzez NetMonster na Androidzie 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »