Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

PING w LoLu

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 16
  • 1

PING w LoLu

to skąd się biorą te skoki? jest to jakaś racjonalna przyczyna-którą można zniwelować ze strony ich techników? ps. Nie chciałbym się obudzić ze światłowodem który będzie miał więcej "zer" w prędkości za to ping 60-600 skaczący co sekundę...

Anonim

Nie dotyczy

PING w LoLu

@codplayer Z technologii. Linie miedziane są bardzo wrażliwe choćby na obecne w naszym kraju wysokie temperatury, odległość od centrali - tu jest tak wiele czynników, że nie da się ich wszystkich dokładnie zbadać. 

Niestety, linia miedziana ma to do siebie że nigdy nie będzie 100% stabilności. 

Na światłowodzie nie spotkałem się jeszcze ze skokami pingu i tak jak mówię, nie ma po co porównywać DSL do FTTH. 

Dlatego nie zaczynajmy tej dyskusji jak już wcześniej mówiłem. Jeśli Twoja usługa nie działa tak jak powinna, czyli masz bardzo duże skoki pingu (a nawet nie dajesz mi statystyk z routera i nie wiem w czym może tkwić problem - szklanej kuli niestety nie mam) regularnie - to zgłoś usterkę... 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 1

PING w LoLu

Witam po przerwie.Jest nowy problem owszem internet już działa stabilnie ping nie skacze natomiast ten ping jest codziennie inny.Mianowicie dzisiaj gdy sprawdzam na speedtest orange wynosi 40.Wczoraj był 30 i od początku tygodnia codziennie się tak zmienia.Oczywiście w grze tak samo jak mam 30 to w grze mam 60 natomiast gdy jest 40 to w grze już jest 70.Wcześniej coś kombinowali z moją szybkością internetu bo z 10 mb/s zrobiło się 5 i cały czas ping był na 30.Zgłosiłem usterkę i znowu mam 10 natomiast ping się zmienia tak jak powyżej.Pytanie jest takie co może być powodem tego?

Anonim

Nie dotyczy

PING w LoLu

Być może zależy to od dynamiki przeplotu, czy obciążenia na centrali. Ja na światłowodzie w LoLu mam około 30-38ms właśnie, więc +30ms przeplotu to wyjdzie około 60, odpowiednio więcej ze zmienną wartością bazową (ping do pierwszego hopa). 

 

Może być tak, że masz 10Mbps, ale DSLAM by uniknąć problemów dynamicznie zwiększa przeplot, czy zmniejsza - w zależności od wielu czynników. 

Jeśli nie ma utraty pakietów - nie ma powodu do niepokoju 😉