Opcje artykułów
- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Poniższa instrukcja dedykowana jest dla dekoderów ICU-100 i IWU-200. Dla pozostałych znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-telewizja
Czy wiedziałeś/aś, że możesz samodzielnie zdiagnozować działanie telewizji i ją naprawić? Wystarczy wejść na kanał 998. Wtedy zobaczysz coś takiego:
1. Diagnozuj TV - po kliknięciu OK na pilocie możesz sprawdzić:
- Data i czas – weryfikacja poprawności synchronizacji czasu dekodera z serwerem. Ma to znacznie, jakby była nieprawidłowa, to znaczy że nie masz połączenia z internetem.
- Autoryzacja – 3-stopniowa weryfikacja poprawności komunikacji urządzenia z poszczególnymi komponentami platformy TV.
- Konfiguracja – weryfikacja poprawności ewidencji sprzętu w systemach Orange.
- Obraz i dźwięk – weryfikacja poprawności emisji strumienia audio/wideo.
- Twoje kanały – weryfikacja poprawności posiadanego Service Planu (układu kanałów).
- Uprawnienia – weryfikacja poprawności ewidencji karty Viaccess w systemach oraz poprawności przypisania praw.
- WiFi – weryfikacja mocy i jakości sygnału WiFi.
Jeżeli w którymś punkcie jest coś nie tak, to od razu otrzymasz wskazówkę, co trzeba wykonać.
2. Diagnostyka sieci Wi-Fi:
- Po wybraniu tej sekcji i akceptacji zgody na diagnostykę, zobaczysz listę swoich urządzeń podpiętych do sieci Wi-Fi z oceną jakości sygnału Wi-Fi.
- W przypadku problemów serwis dodatkowo pokaże informację, jak ulepszyć ten sygnał.
3. Poradnik Wi-Fi:
- Po wejściu w tę zakładkę przeczytasz, co wpływa na jakość sygnału Wi-Fi i jak go można polepszyć.
Dodatkowo na kanale 996 znajdziesz interaktywny serwis pomocy z instrukcjami dotyczącymi ustawień:
- Ulubione kanały
- Nagrywanie
- Przeglądanie faktur
Jeśli zapoznasz się z powyższymi informacjami i masz pytania dot. telewizji, to załóż nowy temat w kategorii Moje usługi - Telewizja.