Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak naprawić działanie telewizji?

W przypadku problemów z rejestracją lub logowaniem do forum pomoc znajdziesz tutaj.

 

Poniższa instrukcja dedykowana jest dla dekoderów ICU-100 i IWU-200. Dla pozostałych znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-telewizja

 

 

Czy wiedziałeś/aś, że możesz samodzielnie zdiagnozować działanie telewizji i ją naprawić? Wystarczy wejść na kanał 998. Wtedy zobaczysz coś takiego:

 

1.jpg

 

1. Diagnozuj TV - po kliknięciu OK na pilocie możesz sprawdzić:

  • Data i czas – weryfikacja poprawności synchronizacji czasu dekodera z serwerem. Ma to znacznie, jakby była nieprawidłowa, to znaczy że nie masz połączenia z internetem.
  • Autoryzacja – 3-stopniowa weryfikacja poprawności komunikacji urządzenia z poszczególnymi komponentami platformy TV.
  • Konfiguracja – weryfikacja poprawności ewidencji sprzętu w systemach Orange.
  • Obraz i dźwięk – weryfikacja poprawności emisji strumienia audio/wideo.
  • Twoje kanały – weryfikacja poprawności posiadanego Service Planu (układu kanałów).
  • Uprawnienia – weryfikacja poprawności ewidencji karty Viaccess w systemach oraz poprawności przypisania praw.
  • WiFi – weryfikacja mocy i jakości sygnału WiFi.

Jeżeli w którymś punkcie jest coś nie tak, to od razu otrzymasz wskazówkę, co trzeba wykonać.

 

2. Diagnostyka sieci Wi-Fi:

 

2.png.jpg

 

  • Po wybraniu tej sekcji i akceptacji zgody na diagnostykę, zobaczysz listę swoich urządzeń podpiętych do sieci Wi-Fi z oceną jakości sygnału Wi-Fi.
  • W przypadku problemów serwis  dodatkowo pokaże  informację, jak ulepszyć ten sygnał.

 

Ważne

Uwaga: Serwis jest w trakcie rozwoju (obecnie pełna diagnoza możliwa dla modemów FB 3.0. i FB 6)

 

3. Poradnik Wi-Fi:

 

3.jpg

 

  • Po wejściu w tę zakładkę przeczytasz, co wpływa na jakość sygnału Wi-Fi i jak go można polepszyć.

Z tego poziomu masz również możliwość zamówienia Smart Wi-Fi Box:

 

4.png

 5.jpg

 

6.png

 

 

Dodatkowo na kanale 996 znajdziesz interaktywny serwis pomocy z instrukcjami dotyczącymi ustawień:

  • Ulubione kanały
  • Nagrywanie
  • Przeglądanie faktur

 

Jeśli zapoznasz się z powyższymi informacjami i masz pytania dot. telewizji, to załóż nowy temat w kategorii Moje usługi - Telewizja.

Historia wersji
Nr wersji
2 z 2
Ostatnia aktualizacja:
miesiąc temu
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (2)