- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Potrzebuję złożyć reklamacje do Orange w sprawie zadłużenia, bo doskonale wiedzę kiedy ja dokonuję spłat, znają termin, a tu wszelkie rozmowy na czacie nie są skuteczne
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@andrzejno1 jesli z Twojej strony faktycznie jest wszystko uregulowane to sprawa napewno sie wyjasni i Orange przychylnie odniesie sie do Twojej reklamacji. Pozostaje czekac na odpowiedz
🔔 Więcej na temat:
- deklaracji wpłaty ➡ https://www.orange.pl/omnibook/faktury-po-terminie-platnosci-deklaracja-wplaty
- rozłożenia płatności na raty ➡ https://www.orange.pl/omnibook/rozlozenie-platnosci-na-raty
_____________
* Dodano linki do artykułów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
@andrzejno1 wszelkie reklamacje możesz składać kontaktując sie na infolinii: 510 100 100, czat lub salon, albo najdłuższa droga - listownie.
Tu masz wszystkie sposoby kontaktu z Orange:
P. S. e-maila nie mają. Już dawno ta forma kontaktu została zaprzestana, chyba, że do konkretnego pracownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
dzięki za podpowiedź, ale z nimi nie ma żadnego kontaktu, a z pewnością nie telefonicznego, czat też niedostępny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
@andrzejno1 zostaje wiec salon Orange, ale tam nigdy nie składałem reklamacji lub listownie - długo to w tedy trwa.
Proponuję najtańszym i najszybszym sposobem:
Zakupić starter Orange za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt połączenia z infolinią wynosi 1,5 PLN niezależnie od czasu trwania rozmowy, więc wystarczy na 3 połączenia. Po wybraniu numeru infolinii: 510 100 100 zgłosi się MAX. Wystarczy kilkakrotnie powtórzyć: "Proszę o połączenie z konsultantem" i w końcu, po 3-4 powtórzeniu przełączy do konsultanta. Lepszego i szybszego zgłoszenia reklamacji nie znam.
Można jeszcze dzwonić od konkurencji, wtedy połączenie jest liczone w pakiecie minut, o ile jest wykupiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
tak już udało mi się połączyć z Orange, ale to zaproponowali aby udac się do salonu, albo w godzinach wieczornych dzwonić.
Sami zadzwonili, ja tylko zamówiłem rozmowę, wiec po co tu suię bawić w karty ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
@andrzejno1 proponuje jednak wybrac sie do salonu. Jesli bedziesz mial jakies dokumenty, faktury to w salonie wysla kopie do centrali. Przy zalatwianiu telefonicznie/na czacie bedziesz jeszcze musial robic skany, zdjecia i wysylac do nich. Wedlug mnie wygodniej isc do salonu gdzie pani/pan zrobi to wszydtko za Ciebie.
Informacje o reklamacji
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje
Jak zglosic reklamacje przez czat
https://www.orange.pl/omnibook/instrukcja-zgloszenie-reklamacji-na-czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
tak, masz rację, najlepiej udac się do salonu, tam wszystko, tylko gorzej w obecnej sytuacji, w czasie epidemii, moze to być wszystko ograniczone, jak by nie było Galeria Mokotów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
@andrzejno1 salony sa juz pootwierane wiec trzeba uzbroic sie w maseczke
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja
udało mi się zadzwonić przedstawić sytuację, złożyłem skargę na Orange, obiecali że się tym zajmą, bo całkiem niesłusznie do tego podeszli, ale rozmowa przebiegła naprawdę fantastycznie. Firma zwłaszcza w tym okresie podejść do tego bardziej elastycznie, zwłaszcza biorąc pod uwagę panującą u nas epidemię, a wszelkie szantaże prosili przekazywać na policję, bo to niezgodne z obecnymi czasami, warunkami podczas epidemii, gdzie o pracę jest bardzo ciężko, o wiele trudniej, ludzie coraz to częściej tracą pracę i na wskutek tego firma powinna stosować się do tego, nie stosować próby szantażu, bo to sprawa kryminalna, za coś takiego można siedzieć. Kara pozbawianie wolności do 3 lat.
W tej sytuacji firma powinna być bardziej wyrozumiała i elastycznie podchodzić do danej sytuacji, czyli dostosować się do terminu w którym będę mógł spłacić dług, raty. Tyle lat współpracy?
Najpierw propozycja idzie na początku epidemii o sprzedaży laptopa, zachęty są przeprowadzane przez pracowników Orange, idą ludziom z pomocą, sprzedają za odpowiednia umową przez telefon, a potem problemy, to jest coś nie fair ze strony firmy, a szantaże zwłaszcza w tym okresie są niedopuszczalne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »